Twórcy naprawdę starają się doprowadzić obie bronie do porządku.
Od ostatniego patcha, który zaadresował problemy związane z obiema broniami, minęło zaledwie kilka dni. Fragmenty rozgrywki krążące po internecie jednoznacznie dały jednak do zrozumienia, że 725 wciąż pozostaje sporym problemem gier publicznych.
Zobacz: Call of Duty: Modern Warfare z poważnymi problemami na konsolach
This is the newly nerfed 725 spec'd for range. You can definitely notice a difference but I'm not 100% that it's enough to discourage the kind fo rampant use we're seeing now. Thoughts? pic.twitter.com/paNnnw5CuM
— Hutch (@hutchinson) November 9, 2019
W odpowiedzi na feedback doczekaliśmy się kolejnego zmniejszenia zasięgu dla 725 oraz utrudnienia strzelania z biodra z M4A1. Zredukowane zostały również obrażenia zadawane w głowę przez popularny karabin, rozwiązanie sugerowane w jednym z ostatnich materiałów ExclusiveAce’a. Ponadto w aktualizacji naprawiono kilka błędów oraz usprawniono nieco spawny w Dominacji i TDM na Piccadilly.
Jak przyznawał na Twitterze sam Joe Cecot, odpowiedzialny w Infinity Ward za projektowanie multiplayera, balansowanie broni, a w szczególności shotgunów, to bardzo ciężkie zadanie. Chociaż 725 faktycznie było zbyt mocne, bardzo łatwo można uczynić je całkowicie bezużytecznym. Czas pokaże, czy aktualne statystyki pozwolą uspokoić nieco aktualną metę w grach publicznych.
Pełną listę dzisiejszych zmian znajdziecie na oficjalnym subreddicie Modern Warfare.