Pierwszego listopada Apple wystartowało ze swoją usługą Apple TV+, na której znajdziemy wiele autorskich seriali i programów. Niestety wielu użytkowników skarży się, ze pomimo spełniania warunków nie mogą uzyskać darmowego dostępu do usługi.

Podobnie jak w przypadku innych platform streamingowych także z Apple TV+ można korzystać przez siedem dni za darmo i w tym czasie podjąć decyzję o dalszym opłacaniu usługi lub rezygnacji. Standardowo miesiąc subskrypcji kosztuje niecałe 25 złotych.

Jeżeli jednak spełni się odpowiednie warunki to wcześniej wspomniany siedmiodniowy okres próbny można wydłużyć nawet do roku. Promocją objęci są użytkownicy, którzy w ostatnim czasie dokonali zakupu sprzętu firmy. Według informacji przekazanych przez Apple bezpłatna roczna subskrypcja Apple TV+ przysługuje za zakup nowego iPhone’a, iPada, iPoda touch oraz przystawki Apple TV i komputera Mac. Dotyczy to sprzętów kupionych po 10 września 2019.

Zobacz: Apple zaoferuje iPhone’a za grosze. SE 2 będzie kosztował zaledwie 399 dolarów

Według promocji bezpłatny rok powinien być przyznany z automatu, gdy użytkownik kliknie odpowiedni komunikat w aplikacji TV. Jednak jak się okazuje nie działa to każdemu. Według serwisu 9to5Mac wielu użytkowników ma problem z aktywacją usługi pomimo spełnienia warunków promocji nadal mają dostęp wyłącznie do 7-dniowego okresu próbnego.

Zobacz: iPhone 11 Pro – Apple najwyraźniej inspirowało się Cyberpunkiem 2077

Z kolei internauci donoszą, ze pomimo tego, że nie kupowali sprzętu Apple w ostatnim czasie dostali darmowy rok usługi. Teraz pozostaje czekać na ruch Apple i naprawę błędu. Zastanawia jednak co z robią z osobami, które dostały darmową usługę niesłusznie, czy pozostawią, czy jednak zabiorą.

A jak skorzystać z bezpłatnego roku Apple TV+?

Wystarczy uruchomić aplikację Apple TV na którymś z urządzeń. Pojawi się wtedy komunikat o starcie nowej usługi oraz przycisk do aktywacji darmowego roku. Po wybraniu opcji, należy zatwierdzić.

W przypadku gdy komunikat nie pojawia się należy wyłączyć aplikację i ponownie ją uruchomić. Jeżeli to nie pomaga wylogować się z konta Apple i ponownie zalogować. Gdy i ta metoda zawiedzie pozostaje kontakt z obsługą techniczną Apple.

ZOSTAW KOMENTARZ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię