Strona głównaGryAktualnościCyberpunk 2077 – CD Projekt wyjaśnia dlaczego ponownie nie opóźnił gry

Cyberpunk 2077 – CD Projekt wyjaśnia dlaczego ponownie nie opóźnił gry

Na temat problemów z Cyberpunk 2077 zostało powiedziane już dużo. Wiele osób zadaje pytanie dlaczego w tej sytuacji premiera nie została ponownie przesunięta. CD Projekt odpowiedziało dlaczego tak się nie stało.

Według informacji uzyskanych przez serwis IGN CD Projekt nie odczuwał żadnej dodatkowej presji aby wypuścić Cyberpunk 10 grudnia. Dlaczego w tej sytuacji nie została podjęta decyzja o ponownym opóźnieniu premiery, żeby dokładniej sprawdzić grę i nie dopuścić do sytuacji jaka miała miejsce.

Zobacz: CP2077 powstał pierwszy mod na PC poprawiający wydajność w grze

Deweloper mógł podjąć decyzję o wstrzymaniu premiery wersji konsolowych i wypuszczeniu tylko wersji PC. W rozmowie z inwestorami dyrektorzy zostało zapytani czy faktycznie musieli wydawać grę przed 2021 rokiem. Wiceprezes ds. Rozwoju biznesu – Michał Nowakowski odpowiedział:

Nie powiedziałbym, że odczuwaliśmy jakąkolwiek zewnętrzną lub wewnętrzną presję, aby rozpocząć w tym dniu – poza normalnym ciśnieniem, które jest typowe dla każdego wydania.

Poważne problemy wersji PS4 oraz Xbox One i liczne błędy na PC powodują, że wiele osób zastanawia się dlaczego CDPR nie opóźnił ponownie premiery gry. W rzeczywistości Nowakowski sugeruje, że firma nie zdawała sobie sprawy jak bardzo źle działają konsolowe wersje Cyberpunk 2077.

Chodzi bardziej o to, że patrzymy na wydajność PC i nowej generacji, a nie na poprzednią. Zdecydowanie nie spędziliśmy wystarczająco dużo czasu żeby się temu przyjrzeć.

Jak w tej sytuacji gra przeszła certyfikację na Xbox i PlayStation?

Jeśli chodzi o proces certyfikacji to jest to zdecydowanie po naszej stronie. Mogę tylko założyć, że ufali nam, że naprawimy wszystko po wydaniu, i że oczywiście nie poszło to do końca zgodnie z planem.

Firma została też zapytana czy mogła wypuścić 10 grudnia tylko wersję PC i opóźnić wydanie konsolowe.

Mówiąc czysto teoretycznie, gdybyśmy zdecydowali się na to dzień przed premierą, to tak moglibyśmy wydać tylko wersję PC. Konsole nowej generacji otrzymują zupełnie inną wersję gry, więc nie jest tak, że mogliśmy zdecydować się na przerzucenie przełącznika, że tak powiem i zmianę wersje starej na następną generację i wydać tylko next-gen. Jak zauważyłeś, nie ma natywnej wersji dla konsol nowej generacji.

CD Projekt oficjalnie przeprosił wczoraj za grę w wersji na PS4 i Xbox One i poinformował  graczy, że mogą ubiegać się o zwrot pieniędzy.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię