Strona głównaWiadomościEA tłumaczy się z systemu skrzynek w Battlefront II i bije rekord...

EA tłumaczy się z systemu skrzynek w Battlefront II i bije rekord Reddita pod względem największej liczby minusów

Od początku system skrzynek w Star Wars Battlefront II budzi sporo kontrowersji. Teraz jeden z użytkowników obliczył, ile trzeba grać, aby odblokować najpotężniejszych bohaterów, czyli Darth Vadera i Luke’a Skywalkera. Przygotujcie się na wiele meczów.

Star Wars Battlefront II nie zaczął swojej przygody w możliwie najlepszy sposób. Już w trakcie testów okazało się, że kupowanie skrzynek za prawdziwe pieniądze może dać sporą przewagę na polu walki, co praktycznie uczyniło grę przedstawicielem tak znienawidzonego gatunku „pay to win”. Z czasem Electronic Arts zdecydowało się lekko zmienić system, aby był bardziej przyjazny. Jednak nadal daleko mu do ideału, o czym świadczą wyliczenia jednego z użytkowników Reddita.

TheHotterPotato wyliczył, że do odblokowania najlepszych i najbardziej lubianych postaci koniecznie będzie spędzenie w grze kilkudziesięciu godzin. Aby móc grać Darth Vaderem lub jego synem konieczne jest uzbieranie 60 tys. kredytów. Taka liczba powinna pokazać się na naszym koncie po około 40 godzinach grania. Użytkownik Reddita wyliczył, że mecz w trybie Galactic Assault trwa średnio 11 minut i 9 sekund. Średnio otrzymujemy za każde spotkanie 275 kredytów. Daje to około 25 kredytów na minutę, czyli do uzyskania 60 tys. potrzebujemy właśnie 40 godzin grania. I to jeśli chcemy odblokować jednego bohatera! Jeśli marzy nam się zarówno Vader, jak i Luke, to czeka nas 80 godzin grania i to bez kupowania lootboksów, które zawierają liczne ulepszenia postaci lub bronie.

Na te zarzuty postanowili odpowiedzieć pracownicy EA Community Team, czyli osoby odpowiedzialne za kontakty ze społecznością. W ich wpisie możemy przeczytać:

– Naszym celem jest stworzenie wymagającego systemu progresji dla wszystkich naszych graczy. W momencie premiery mamy mnóstwo zawartości, a jeszcze więcej nadchodzi, będziemy kontynuować dostosowywanie progresji do potrzeb graczy, by dać im poczucie spełnienia podczas zabawy z Battlefrontem II. Naszym celem jest zapewnienie graczom poczucia dumy z odblokowania różnych bohaterów. Wartości obraliśmy na podstawie danych zgromadzonych podczas otwartej bety.

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że komentarz EA Community Team pobił rekord Reddita w… największej liczbie zdobytych minusów. To daje jasną odpowiedź na pytanie – jak zareagowała społeczność graczy. Jedynym pocieszeniem może być fakt, że Elektronicy podobno cały czas analizują kontrowersyjny element drugiego Battlefronta i mogą być skorzy do kolejnych ustępstw. Nie zmienia to jednak faktu, że początek nowej gry w świecie Star Wars nie jest najlepszy.

Źródło: CD-Action

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię