Strona główna Gry Aktualności Epic Games przejmuje Hypersense

Epic Games przejmuje Hypersense

Firma Hypersense zajmująca się animacjami w czasie rzeczywistym została przejęta przez Epic Games. Teraz będzie ściśle współpracować z 3Lateral i Cubic Motion aby uczynić produkcję treści bardziej dostępną.

Hypersense ogłosiło, że zostało przejęte przez Epic Games. Teraz będzie współpracować z zespołami deweloperskimi Epic, a także 3Lateral i Cubic Motion, aby tworzyć nowe i lepsze narzędzia oraz systemów dla programistów i graczy. Przejęcie pozwoli również na lepszą integrację technologii Hypersense z sinikiem Unreal Engine. Dzięki temu produkcja treści na narzędziach Epic będzie łatwiejsza dla programistów.

Przejęta firma wcześniej znana była jako Binary VR, specjalizuje się w rejestrowaniu ruchów twarzy w czasie rzeczywistym, które można następnie otworzyć jako animowany awatar 3D. Jako Binary VR firma zebrała w 2018 roku 4,5 miliona dolarów na rozwój technologii przechwytywania ruchu.

Zobacz: Ubisoft Montreal – pracownicy firmy są przetrzymywani jako zakładnicy [AKTUALIZACJA]

Dyrektor technicznych Epic Games, Kim Libereri skomentował przejęcie:

Sprowadzenie zespołu Hypersense umożliwia nam dalsze rozwijanie innowacji cyfrowych postaci i osiągniecie celu, jakim jest zapewnienie wszystkim twórcom pełnej kontroli nad wyrażeniem ich wizji w najdrobniejszych szczegółach.

Jihun Yu, współzałożyciel i dyrektor generalny Hypersense dodał:

Jesteśmy dumni i podekscytowani, że możemy wprowadzić naszą technologię animacji do ekosystemu epic Games. Dołączenie do Epic daje nam możliwość dostarczania nowych rozwiązań i doświadczeń na masową skalę. Jesteśmy bardzo wdzięczni zespołowi Hypersense za ich niestrudzoną pracę, aby nas tu sprowadzić, a także naszym klientom oraz partnerom i wspierającym inwestorom.

Epic przejęło 3Lateral w styczniu 2019, firma znana jest ze swojej technologii cyfrowych ludzi. Na początku roku do Epic dołączyła również ekipa zajmująca się animacją twarzy, Cubic Motion.

Jak to wszystko wykorzysta EG w Unreal Engine, zapewne przekonamy się za kilka lat.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

GORĄCE RECENZJE