Strona głównaWiadomościMass Effect Andromenda można już pobrać. Wczesna wersja gry jest dostępna na...

Mass Effect Andromenda można już pobrać. Wczesna wersja gry jest dostępna na Originie i platformie EA

Na czwartą już część najpopularniejszej gry rozgrywanej w „kosmicznym” uniwersum musieliśmy czekać przeszło 5 lat. Teraz możemy sprawdzić, czy warto było odliczać czas do premiery Andromedy.

W Mass Effect Andromeda od dziś mogą zagrać właściciele PC i Xboxa One poprzez platformy Origin oraz EA Access. Nie jest to pełnoprawna wersja gry, a zaledwie trialowa edycja umożliwiająca rozegrać 10 godzin kampanii w single player. Aczkolwiek podobnego ograniczenia nie nałożono względem trybu sieciowego. Po podłączeniu się do serwera możemy tam przesiedzieć nawet cały dzień, a i tak nic nas stamtąd nie wyrzuci (pomijając ingerencję innych uczestników rozgrywki).

Przechodząc kampanię dla pojedynczego gracza, wyznaczone 10 godzin nie jest równoznaczne z możliwością przejścia całej gry. Bioware ustaliło pewien sztywny punkt, w którym losy bohatera zostaną zatrzymane, a tym samym na ekranie wyświetli się właściwa dla sytuacji informacja. Jeśli mimo to chcecie przetestować najnowszą część Mass Effect przygotujcie na dysku ponad 42 GB wolnego miejsca, gdyż tyle zajmą pliki pobrane z platformy współpracującej z Xbox One i PC.

W Polsce pełnowartościowy produkt będzie dostępny 23 marca na PC oraz konsoli Xbox One i PS4. Średnia cena wersji pudełkowej wynosi około 185 zł, a w przypadku klucza elektronicznego będzie kosztować mniej więcej tyle samo, choć można trafić na trochę wyższe oferty u pośredników. Osoby, które połakomiły się na przedpremierowy zakup, zagrają kilka dni wcześniej, jednakże będą musiały jeszcze poczekać na pojawienie się patcha do gry usprawniającego mechanikę działania. Z 42 GB plików zrobi się na pewno więcej, dlatego bądźcie świadomi słusznej wagi pełnego wydania Mass Effect Andromeda.

Źródło: masseffect.com, eurogamer.net

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Grzegorz Rosa
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię