Chociaż wielu graczy na pewno interesuje mechanika kolejnej ligi, Grinding Gear Games szykuje dla swojej społeczności znacznie więcej niż nowy dodatek.

Trwająca aktualnie liga, Synthesis, wprowadziła do Path of Exile zmiany w balansie Spellcastingu. Deweloperzy przyjrzeli się na nowo wszystkim swoim czarom, przywrócili do życia te dawno zapomniane i doprowadzili do porządku te nadużywane. Ciężko mówić o panującym aktualnie perfekcyjnym balansie, bo biorąc pod uwagę liczbę możliwości PoE, coś takiego raczej nigdy nie nastąpi. Czuć jednak powiew świeżości, a wiele z pozornie znanych już wcześniej umiejętności, wciąż odkrywają przed graczami swoje nowe oblicza.

Zobacz: Path of Exile: Synthesis jest już dostępne

Czerwcowa ekspansja 3.7.0 miała dokonać podobnych zmian w melee, wachlarzu możliwości używanych w walce na bliski dystans. Jak się jednak okazało po opublikowanym w piątek poście na forum Path of Exile, plany deweloperów sięgają nieco dalej.

Jak sami przyznali, na razie zostaliśmy poczęstowani ogólnikami, ponieważ w GGG wciąż trwają eksperymenty i ciężko na ten moment wyliczać im konkretne, podjęte już decyzje. Wygląda jednak na to, że animacje doczekają się zmian, umiejętności zostaną poddane balansowi, a twórcy chcą przestudiować również wszystkie statystyki związane z zadawanymi na bliskim dystansie obrażeniami, od celności czy lifestealu, aż po statystyki na różnych elementach naszego ekwipunku.

Do czerwca zostało jeszcze sporo czasu. Gracze mogą spokojnie cieszyć się Synthesis, zanim nadejdzie rewolucja. Powoli wkraczamy jednak w ten etap ligi, kiedy GGG zaczyna zapowiadać przyszłe zmiany i obserwować reakcje społeczności na publikowane treści.

ZOSTAW KOMENTARZ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię