Twórcy PlayersUnknow’s Battleground odnieśli niebywały sukces sprzedażowy. W ich grę zagrywają się już miliony graczy, a zainteresowanie nią wciąż wzrasta.

PlayersUnkown’s Battlegrounds to czarny koń 2017 roku. Prawdopodobnie wszyscy ze studia Bluehole, a nawet Brendan Green (główny projektant gry) nie spodziewali się tak wielkiego sukcesu. Na platformie Steam “PUB” rozchodzi się szybciej niż przecenione mięcho rzucone na półki hipermarketu.

Dotychczas ponad 2 miliony elektronicznych kluczy powędrowało na skrzynki pocztowe użytkowników Steam, z czego dziennie w sieci zagrywa się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy osób. Liczba sprzedanych kopii gry nie zaskakiwałaby tak bardzo, gdyby nie fakt, że nie jest to jej finalna wersja. Od momentu pojawienia się w katalogu Steam, przeszło od dwóch miesięcy, PlayersUnknown’s Battelground cały czas znajduje się w fazie Early Acces. Mimo to, chętnych do zapłacenia prawie 100 zł za niepełny kontent nie brakuje.

Z tej okazji twórcy postanowili podzielić się swoją radością w trakcie transmisji za pośrednictwem Twitch zaplanowanej na godzinę 18:00. Internetowe ogłoszenie parafialne będzie stanowić podsumowanie pracy niezależnego dewelopera, a przy okazji dowiemy się, jakie elementy gry w przyszłości zostaną poprawione i w jakim kierunku będzie rozwijana marka. W międzyczasie twórcy będą zachęcać graczy do wzięcia udziału w zbiórce charytatywnej dla organizacji Gamers Outreach, której przyświeca cel dostarczania sprzętu komputerowego do hospicjum dla ciężko chorych dzieci. Kwota, którą ostatecznie uda się zebrać, zostanie podwojona przez studio Bluehole. Każda cegiełka jest na wagę złota, więc jeśli chcecie mieć w tym swój udział, koniecznie zajrzyjcie na tą stronę.        

Źródło: pcgamesn.com

ZOSTAW KOMENTARZ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię