Strona główna Gry Aktualności Star Wars Jedi: Fallen Order – kosmiczne wymagania sprzętowe mogą zaskoczyć

Star Wars Jedi: Fallen Order – kosmiczne wymagania sprzętowe mogą zaskoczyć

W końcu poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe Star Wars Jedi: Fallen Order. Wygląda na to, że nowa produkcja Respawn Entertainment będzie zjadać RAM szybciej niż przeglądarka Chrome.

O ile minimalne wymagania sprzętowe są do przełknięcia, bo potrzebujemy 8 GB RAM, co dzisiaj jest w zasadzie standardem, to już wymagania rekomendowane mogą mocno zdziwić. Według informacji zamieszczonych na Origin, Fallen Order będzie wymagało aż 32 GB RAM w konfiguracji rekomendowanej. Większość dzisiejszych gier wymaga zwykle 8 GB, 16 wymagają gry przy korzystaniu z zaawansowanych efektów graficznych, ale 32 GB?

Zobacz: Jedi Fallen Order ma być jak Sekiro: Shadows Die Twice. Przynajmniej jeśli chodzi o…

Wymagania sprzętowe Star Wars Jedi: Fallen Order na PC

Minimalne:

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8.1 / 10;
  • Procesor (AMD): FX-6100 / (Intel): i3-3220 lub równoważny;
  • Pamięć: 8 GB;
  • Karta graficzna (AMD): Radeon HD 7750 / (NVIDIA): GeForce GTX 650 lub odpowiednik;
  • DX 11;
  • Miejsce na dysku twardym: 55 GB;

Zalecane:

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 / 8.1 / 10;
  • Procesor (AMD): Ryzen 7 1700 / (Intel): i7-6700K lub odpowiednik;
  • Pamięć: 32 GB;
  • Karta graficzna (AMD): RX Vega 56 / (NVIDIA): GTX 1070 lub odpowiednik;
  • DX 11;
  • Miejsce na dysku twardym: 55 GB;

Dla porównania minimalnej / rekomendowanej konfiguracji dla innych tytułów, Apex Legends wymaga 6/8 GB, Gears 5 i Resident Evil 2 wymagają 8/8 GB. Z kolei Surge 2 oraz Greedfall potrzebują 8 / 16 GB. Raczej ciężko szukać obecnie gry, która wymagałaby 32 GB RAM.

Zobacz: Star Wars Jedi: Fallen Order – dlaczego główna postać jest mężczyzną?

Co ciekawe pozostałe wymagania nie są jakieś straszne GTX 1070 jest mocną kartą, ale konstrukcja ma już ponad trzy lata i takie zapotrzebowanie na RAM do niej nie pasuje. Możliwe, że specyfikacja jest błędem lub dotyczy tylko sytuacja wykorzystania tekstur o wysokiej rozdzielczości. Na razie EA nie skomentowało sprawy.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię

GORĄCE RECENZJE