Strona głównaWiadomościTak wygląda Raytracing w Metro Exodus. Robi wrażenie (wideo)

Tak wygląda Raytracing w Metro Exodus. Robi wrażenie (wideo)

Raytracing tu, Raytracing tam – ciągle mówi się o wykorzystaniu technologii w nowych kartach graficznych Nvdii i grach. Zieloni pokazali kilka przykładów, jak wpłynie to na grafikę. Teraz efektami pochwalili się twórcy Metro Exodus i trzeba przyznać, że wideo robi wrażenie.

Na poniższym wideo możecie zobaczyć jak wygląda Metro Exodus z włączonym i wyłączonym Raytracingiem. Co ważne, gra została uruchomiona na pojedynczej karcie GeForce RTX 2080 Ti w rozdzielczości Full HD 1920 x 1080 pikseli. Na materiale widać dużo więcej niż w trakcie prezentacji na Gamescomie.

Efekty bez wątpienia robią wrażenie. Problem polega na tym, że momentami widać spadki wyświetlanych klatek na sekundę. Co prawda nie mamy licznika, ale przypuszczam, że grafika ma spore problemy z uzyskaniem 60 klatek na sekundę. Wygląda to jakby w niektórych momentach wydajność spadała do zaledwie 25-30 klatek na sekundę i to na najmocniejszej karcie na rynku. To nie wróży nic dobrego.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SourceTweakTown
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię