Strona głównaGryAktualnościPatch Teamfight Tactics już na serwerach! Sporo zmian w rozgrywce

Patch Teamfight Tactics już na serwerach! Sporo zmian w rozgrywce

W nocy na serwerach Teamfight Tactics pojawił się nowy patch, który sporo zmienia w rozgrywce. Zmian doczekało się kilka klas postaci oraz sami bohaterowie. Lista jest długa i z pewnością wpłynie na aktualną metę.

Gracze Teamfight Tactics narzekali na wiele elementów w grze. Obrywało się przede wszystkim Assassynom, którzy byli według wielu zbyt mocni, ale też postaciom z kategorii Ninja. Spory problemem okazywał się również Volibear, który – z odpowiednimi przedmiotami – w pojedynkę potrafił wygrywać potyczki. Właśnie dlatego Riot Games zafundowało nam spore zmiany.

Zobacz: Riot Games mogłoby dodać te piękne mapy do Teamfight Tactics

Pełna lista zmian Teamfight Tactics 9.14B:

Obrażenia krytyczne:

  • Obrażenia krytyczne kumulują się teraz addytywnie, a nie multiplikatywnie. W połączeniu ze zmianami w Assassynach i Infinity Edge zabójcy zadają około 25 procent mniej obrażeń, ale po kupieniu Infinity Edge wszystko się wyrówna.

Synergie postaci:

  • Assassin – zmniejszono obrażenia krytyczne (150/350% => 125/350%)
  • Sorcerer – zwiększono bonus do AP (35/100 => 45/100)
  • Wild – zwiększono prędkość ataku na Stack (8% => 10%)
  • Elementalist – zmniejszono zdrowie Golema (2500 => 2200 HP)

Postacie:

  • Ahri – zwiększono AD (100/175/250 => 100/200/300)
  • Akali – zmniejszono zdrowie (700 => 650 HP) i szybkość ataku (0,75 => 0,7)
  • Evelynn – zwiększono siłę ataku (50 => 60) i zmniejszono życie (600 => 550 HP)
  • Kennen – zmniejszono siłę ataku (70 => 65)
  • Mordekaiser – zwiększono życie (500 => 550 HP)
  • Poppy – zwiększono AD (300/400/500 => 300/500/700)
  • Rengar – zwiększono siłę ataku (55 => 65)
  • Tristana – zmniejszono szybkość ataku (0,7 => 0,65)
  • Volibear – zmniejszono pancerz (35 => 30) i szybkość ataku (0,65 => 0,55)

Przedmioty:

  • Cursed Blade – mniejsza szansa na efekt (25% => 20%)
  • Swordbreaker – ma 25% szans na efekt
  • Hush – ma 50% szans na efekt
  • Infinity Edge – zwiększono obrażenia krytyczne (100 => 150%)
  • Morellonomicon – zwiększono obrażenia od maksymalnego HP (3 => 5%)

Inne poprawki:

  • Raptory od teraz poprawnie będą wyrzucać drop
  • Efekt Gaurdianów nie znika po ich śmierci
  • Redemption poprawnie będzie leczyć za 1000 HP
  • Guardian Angel zadziała teraz w każdej sytuacji

Jak podobają Wam się te zmiany? Ja jeszcze dzisiaj odpalam Teamfight Tactics, aby sprawdzić, jak wpłynęły one na metę.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię