CD Projekt przekazuje nam kolejne, bardzo ciekawe informacje na temat nadchodzącego Cyberpunka 2077. Gra ma być mniej liniowa niż Wiedźmin 3.
Gdyby tak głębiej się zastanowić, Wiedźmin 3 faktycznie był grą dosyć liniową. Z jednej strony mieliśmy bardzo szeroki wybór aktywności pobocznych i mogliśmy w zasadzie robić na co tylko mieliśmy ochotę, ale fabuła posuwała się jak po sznurku, oferując przy tym oczywiście różne wybory.
Zobacz: Cyberpunk 2077 jest inną grą niż to, co zobaczyliśmy na gameplayu
Cyberpunk 2077 ma zaoferować więcej możliwości przechodzenia tego samego zadania, niż mieliśmy to w Wiedźminie 3. Umiejętności naszego bohatera, które rozwiniemy w trakcie rozgrywki, też będą miały na to wpływ. Pozyskanie części zdolności zablokuje możliwość rozwinięcia innych, a tym samym zablokuje nam niektóre opcje przejścia danej misji. Np. bez rozwiniętych umiejętności hakerskich nie złamiemy zabezpieczeń zamkniętych drzwi i konieczne będzie znalezienie innej drogi.
Zobacz: Cyberpunk 2077 zapewni nam pełen arsenał broni, jakiego nie mają inne tytuły
Więcej informacji na temat Cyberpunka poznamy podczas zbliżających się targów E3. Niewiadomą cały czas pozostaje premiera gry, którą komplikuje nadejście konsol kolejnej generacji. Niewykluczone, że premiera będzie musiała poczekać na debiut PlayStation 5 i nowego Xboxa.
Zobacz: Premiera PlayStation 5 nie w ciągu najbliższych 12 miesięcy