Strona głównaGryAktualnościMonster Hunter: World wprowadza dynamiczny poziom trudności

Monster Hunter: World wprowadza dynamiczny poziom trudności

Wreszcie nadejdą zmiany, jakich oczekiwaliśmy od długiego czasu.

Nowy Monster Hunter nigdy nie miał zbyt wielu problemów. Zdarzały się okazjonalne drobiazgi, jednak grze nie przytrafiały się raczej błędy zmieniające całą rozgrywkę. Chociaż każdego dnia grą cieszą się dziesiątki tysięcy ludzi, wciąż wielu z nich z tyłu głowy miało kwestię poziomu trudności, która teraz została wreszcie zaadresowana przez twórców.

Zobacz: Beta Monster Hunter World Iceborne już w tym tygodniu na PS4. Na początek dla wybranych

Polowania w Monster Hunterze można robić w jedną, dwie, trzy lub cztery osoby. Zawsze były dostępne jednak zaledwie dwa poziomy trudności, dla solo lub kooperacji. Odwieczny problem regularnych disconnectów podczas matchmakingu potrafił uczynić z pozornie prostych walk prawdziwą katorgę. Potrafiliście łączyć się z trzema innymi osobami, żeby zaraz zostać we dwójkę, przeciwko bardzo silnemu potworowi.

Razem z Iceborne, nową ekspansją nadchodzącą już we wrześniu, problem poziomu trudności ma ulec zmianie i zacząć zmieniać się zależnie od liczby graczy w party. Chociaż walka będzie tak samo trudna dla trzech i czterech graczy, jeżeli w trakcie polowania zostanie Was tylko dwóch, nie będziecie męczyć się z wyzwaniem przewidzianym dla większej grupy.

Iceborne na PS4 i Xbox One pojawi się już 6 września. Premiera na PC ma nastąpić nieco później.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SourceVG247
Tomasz Alicki
Tomasz Alicki
Szef działu gier. Miłośnik esportu, weteran Call of Duty i zapalony gracz Action RPG. W wolnych chwilach Netflix, dobra książka i World of Warcraft.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię