Kolejna noc za nami i kolejna aktualizacja do gry CS:GO. Tym razem Valve wprowadza kolejne, minimalne zmiany w ekonomii gry, nawiązuje współpracę z serwisem HLTV.org i poprawia mapy.

Pełna lista zmian prezentuje się następująco:

[DANGER ZONE]

  • Odblokowano tablet do sterowana dronem, bonusy pieniężne, kamizelkę oraz hełm jako przedmioty początkowo
  • Ulepszenie tabletu do sterowania dronem jest teraz dostępne w menu sklepu
  • Od teraz strzały paralizatorem zawsze otwierają skrzynię, a nie zadają tylko częściowe obrażenia
  • Upuszczona przez umierającego gracza tarcza ma lekkie opóźnienie zanim można ją podnieść
  • Wyeliminowano błąd, przez który modele pojawiały się w powietrzu
  • Poprawiono kolory konturów przedmiotów na upuszczonych granatach
  • Poprawiono miejsca kolizji i blokowania się bomby, a także kilka wizualnych błędów

[ROZGRYWKA]

  • Premia za przegraną rundę spadnie do 2900 dol. gdy drużyna z pasmem zwycięstw i bonusem 3400 dol. wygra rundę

[INTERFEJS]

  • Valve wprowadziło funkcję „Chętny do gry”. Dzięki niej gracze oznaczają się jako szukający gry i mogą być dodawani do poczekalni (pobliskich i znajomych)
  • Valve – we współpracy z serwisem HLTV.org – wprowadziło opcję „Turnieje CS:GO”. Pozwala ona śledzić profesjonalne rozgrywki LAN-owe (w zakładce „Oglądaj”). Można też zaznaczyć ulubione wydarzenia i dostawać na stronie główne powiadomienia na ich temat.

[MISC]

  • Znajomi oraz inni gracze nie mogą teraz dołączyć do poczekalni, które są trakcie wyszukiwania gier
  • Naprawiono błędy związane z głosowaniem

[MAPY]

  • Wprowadzono poprawki na mapach społecznościowych Ruby i Workout

Ruby:

  • Wprowadzono poprawki drobnych błędów
  • Posprzątano mapę
  • Nowy wystrój mapy
  • Umieszczono „boosta” w Alei
  • Dodano „boosta” na midzie od strony terrorystów
  • Wprowadzono ogólne ulepszenia
  • Przycięto miejsca, które wykraczały poza mapę
  • Poprawki płynność rozgrywki
  • Zmiany na midzie w celu poprawy płynności
  • Zmieniono kierunek Alei z głównego wejścia A na mida
  • Usunięto błędy drabiny
  • Usunięto tzw. pixel walk

Workout:

  • Łatwiejsze podsadzanie do dziury w „Kids Zone”
  • Usunięto błędy punkt odradzania
  • Poprawiono cienie w okolicach kortu
  • Lekko rozjaśniono prysznic

[SDK]

  • VBSP: Naprawiono rzadki błąd w generowaniu kadłuba fizyki przemieszczeń podczas kompilacji mapy, co mogło skutkować dużymi przerwami w pobliżu krawędzi całkowicie płaskich powierzchni.

1 KOMENTARZ

ZOSTAW KOMENTARZ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię