Gry

Jedna nasza recenzja gry PC i wiesz, czy warto grać. Sprawdzamy produkcje FPS, RPG, RTS, strategie, bijatyki i wiele innych z podziałem na tryb single i multiplayer. Żadne nowości i premiery PC nie ujdą z życiem bez oceny redakcji Gaming Society.

Razer Kishi i xCloud – największe hity Xboxa na ekranie waszego telefonu

0

Premiera xCloud głośnym echem rozniosła się po branży gamingowej. Internet błyskawicznie obiegły zdjęcia Forzy Horizon i Gearsów ogrywanych na niewielkich smartfonach. Postanowiliśmy podłączyć nasze telefony do mobilnego kontrolera Razera, odpalić nową usługę Microsoftu i sprawdzić, czy faktycznie doświadczenie stacjonarnych platform można teraz zmieścić w kieszeni jeansów.

Ride 4 – recenzja gry

0

Czwarta odsłona popularnej serii wyścigowej od Milestone wreszcie ujrzała światło dzienne. Nowy tryb kariery, usprawnione zachowanie sztucznej inteligencji, dedykowane serwery w multiplayerze… Miłośnicy motocykli mogą już zacząć szykować się na emocjonujące wyścigi.

Beta Marvel’s Avengers zrujnowała premierę pełnej gry

0

Po burzliwych beta testach Marvel’s Avengers wreszcie ujrzało światło dzienne. Długo wyczekiwany przez fanów superbohaterów tytuł trafił na półki sklepowe. Wystarczyło spędzić kilka godzin z pełną wersją, żeby zdać sobie sprawę, że beta prezentowała grę w bardzo negatywnym świetle.

Iron Harvest czyli Polska czasów wojny i steampunkowe mechy [recenzja]

Iron Harvest to alternatywna historia Polski, w której wydarzenia z okresu mieszają się ze steampunkiem i mechami. Jak udało się to połączenie?

Wasteland 3 – Recenzja

1

Wasteland 3 to obowiązkowa pozycja nie tylko fanów gier taktycznych pokroju  X-COM, Mutant Year Zero czy Fallout. To każe świetna propozycja dla nowych graczy, którzy nie mieli styczności z serią. Niesamowity klimat, specyficzne poczucie humoru, nieliniowość oraz zaskakujące zwroty akcji, przykują Was do monitorów na wiele godzin.

Jakie poprawki usprawniłyby Marvel’s Avengers?

0

Za nami pierwsza beta Marvel’s Avengers. Fani superbohaterów wreszcie mieli okazję położyć swoje ręce na długo wyczekiwanej grze Square Enix. Jak się szybko okazało, trafił do nas mocno powtarzalny tytuł, który jeszcze podczas weekendu zdążył znużyć wielu graczy. Postanowiliśmy więc podsumować nasze wrażenia z minionej bety i zastanowić się, czego najbardziej brakuje Marvel’s Avengers.

F1 2020 – recenzja gry

Podobnie jak fani sportów tradycyjnych każdego roku wyczekują premier Fify, Maddena czy NBA, tak miłośnicy zawrotnych prędkości i głośnych silników zastanawiają się, co tym razem zgotowało dla nich Codemasters. F1 2020 wreszcie ujrzało światło dzienne w formie, jakiej w tej serii nie widzieliśmy od bardzo dawna.

Gears Tactics – świetny zamysł, gorsze wykonanie [recenzja]

Gearsy to bardzo charakterystyczne uniwersum dla Xboxa. Gdy okazało się, że powstaje Gears Tactics, taktyczny spin-off, zanosiło się na murowany hit. Wyszło jednak trochę inaczej.

Crucible – pierwsze wrażenia z nowego shootera Amazonu

Amazon zaczyna robić gry. Ich najnowszy projekt to darmowy hero shooter Crucible, odpowiedź na ostatnią popularność gatunków battle royale oraz MOBA. Zdążyliśmy już sprawdzić ten tytuł, a teraz oceniamy, czy jest on wart Waszego wolnego czasu.

Resident Evil 3 Remake – kolejne wcielenie klasyka. Po prostu dobra gra czy już zombie?

Branża gier zabrnęła w dziwnym kierunku. Gracze coraz częściej otrzymują stare historie i pomysły w nowej formie, a coraz rzadziej – coś kompletnie świeżego. Najpierw był wysyp gier Battle Royale, teraz coraz częściej są to remake’i hitów sprzed kilku – kilkunastu lat.

Minecraft RTX – sprawdzamy, jak działa ray tracing w świecie z sześcianów

Kilka dni temu Nvidia udostępniła Minecrafta w wersji RTX. Gra została wzbogacona o path tracing oraz technikę Nvidia DLSS 2.0. Dzięki temu ma prezentować się dużo lepiej. Postanowiliśmy to sprawdzić i przy okazji przetestować, jak RTX i DLSS 2.0 wpływają na wydajność.

Doom Eternal – kawał rewelacyjnej zabawy (recenzja)

Doom Eternal zapowiadał się jako kawał świetnej zabawy. Niczym nieprzerwana rozwałka, mnóstwo krwi, latające bebechy i wysoki poziom trudności. Tyle jeśli chodzi o teorię. A jak gra wypadła w praktyce? Miałem okazję się o tym przekonać.

Wolcen: Lords of Mayhem – Recenzja

Ekipie studia Wolcen niemal pięć lat zajęło przygotowanie finalnej wersji gry Wolcen: Lords Of Mayhem. Pomimo pewnych zgrzytów po premierze, gra okazała się niemałym sukcesem, okupując listę bestsellerów na Steam. Czy faktycznie płatny hack’n’slash może konkurować z darmowym Path of Exile?

Recenzja: Warcraft III Reforged – nie taki straszny jak go malują?

1

Premiera Warcraft III Reforged nie poszła zgodnie z planami Blizzarda. Deweloper chciał wy… znaczy, oszukać graczy, to teraz gracze… nie pozostawiają na nim suchej nitki. Odświeżona, choć lepiej zabrzmi „przypudrowana niczym nieboszczyk” gra została rozwalcowana zarówno przez branżowych recenzentów jak i zwykłych graczy. Czy jednak taka rzeź ma swoje uzasadnienie i Warcraft III Reforged zasługuje na ocenę niższą niż 1?

Sniper: Ghost Warrior Contracts – recenzja wersji PC

Obejrzeliście film “Snajper” i chcielibyście na własnej skórze przekonać się jak to jest, gdy eliminuje się wrogie cele z odległości kilometra, samemu nie zostając zauważonym? Czwarte podejście studia CI Games do tej tematyki to całkiem dobra okazja – aczkolwiek nie gwarantuję, że po rozgrywce nie porzucicie marzeń o tym zajęciu.

Detroit: Become Human – recenzja wersji PC

Studio Quantic Dreams po raz kolejny podjęło się zadania opowiedzenia trudnej, skomplikowanej historii prostymi środkami. Wiele schematów będzie dla graczy znajomych z poprzednich produkcji QD, pojawią się też nowości. Ale czy jako całość ma to sens?

Star Wars Jedi: Fallen Order – recenzja gry

Czy czułeś się kiedyś osamotniony, osaczony i bez przyszłości? Tak właśnie czuje się Cal, ukrywający się Jedi, który przetrwał sławetną masakrę Jedi zwaną „Rozkaz 66” i pracuje przy rozbiórce statków kosmicznych na planecie Bracca. Na szczęście Moc nie lubi być marnowana i szczęśliwym zbiegiem okoliczności nasz bohater ma szansę na powrót do świata, w którym jego potencjał będzie w pełni wykorzystany w walce ze znienawidzonym Imperium. Jednakże, czy samotny Jedi ma szansę w walce z największą potęgą znanego Wszechświata?

Need for Speed: Heat – recenzja gry

0

Na dwa lata po słabo przyjętym NfS: Payback Ghost Games powraca z kolejną grą z serii Need for Speed. Seria, która z roku na rok traci na znaczeniu, próbuje powrócić w bardziej oldschoolowym stylu, z nocnymi wyścigami i policją w rolach głównych. Chociaż nie wszystko się udaje, Ghost udało się chociaż przywrócić nadzieje fanów zręcznościowych wyścigów.

Ghost Recon Breakpoint – recenzja

0

Ghost Recon Breakpoint miało być kontynuacją bardzo udanego Wildlands. Gracze liczyli na wiele. Jak wyszło? Dobrze i źle jednocześnie. Gra sprawia radość, jest ogromna, ale jednocześnie męczą pewne mechaniki i głupoty.

GRID – recenzja gry

0

Kultowa seria gier wyścigowych wróciła w czwartej odsłonie.

GORĄCE RECENZJE