Guerrila wreszcie odpowiedziało na krytykę fanów, którzy od dnia premiery Horizon: Zero Dawn zalewają internet komentarzami dotyczącymi nowego portu.
Oficjalnie Horizon: Zero Dawn ujrzał światło dzienne 8 sierpnia. Chociaż od tego czasu minęło zaledwie parę dni, gra doczekała się już ponad czterech tysięcy negatywnych opinii na Steamie i mnóstwa refundów.
Zobacz: Fall Guys popularniejsze niż GTA V
Thanks for all your support during our Horizon Zero Dawn Complete Edition PC launch yesterday! We’re aware that some players have been experiencing crashes and other issues, which we are actively investigating. We will update you as soon as we have more news!
— Guerrilla (@Guerrilla) August 8, 2020
Po dwóch dniach twórcy wreszcie wystosowali komentarz w sprawie opinii krążących po internecie na temat ich gry. Na Twitterze pojawiło się krótkie podziękowanie za wsparcie, a niedługo później dłuższe oświadczenie na Steamie.
Mówiąc krótko, Guerrilla docenia feedback graczy i obiecuje naprawdę porta. Gracze wciąż cierpiący na regularne crashe lub odnajdujący w grze błędy są zachęcani do kontaktu. Deweloperzy czytają komentarze graczy, notują napotykane bugi i planują utrzymywać komunikację ze swoją społecznością.
Wygląda więc na to, że na razie trzeba po prostu uzbroić się w cierpliwość, kiedy Guerrilla szuka rozwiązań aktualnych problemów.