Advertisement
Strona głównaGryAktualnościUbisoft przyznał, że ich ostatnie gry to nuda. Studio chce to zmienić

Ubisoft przyznał, że ich ostatnie gry to nuda. Studio chce to zmienić

Niewielu deweloperów potrafi przyznać się do porażki i wyciągnąć z tego wnioski. Ubisoft zrobił rachunek sumienia i przyznał się oficjalnie, że ostatnie gry to niewypał. Zgodnie z zapowiedzią gry mają się zmienić, ale firma zaczyna najpierw od zmian na wysokich stanowiskach.

Ubiegły rok dla Ubisoftu nie obfitował w spektakularne sukcesy, średni Far Cry: New Dawn nie wzbudził spodziewanego zainteresowania graczy. Trochę lepiej wypadło The Division 2, czego nie można jednak powiedzieć o Ghost Recon: Breakpoint, który okazał się komercyjną klapą. Na szczęście deweloper uczy się na własnych błędach do czego przyznaje się oficjalnie i zapowiada zmiany w formule swoich gier.

Zobacz: Ubisoft uznaje Ghost Recon Breakpoint za porażkę. Planuje dalszy rozwój

Zmiany zaczęły się od roszady na stanowiskach decyzyjnych w ekipie kreatywnej. Kolejne gry mają różnić się od siebie bardziej niż teraz. Według informacji przekazanych przez portal Video Games Chronicle, w ostatnim czasie doszło do zmian na wysokich stanowiskach odpowiedzialnych za decyzje kreatywne. Dotychczas ekipę stanowiło 100 osób, w tym designerów i producentów biorących udział w tworzeniu każdej z gier na każdym etapie – od mechaniki po scenariusze. Ubisoft postanowił dokonać zmian zarówno personalnych jak i strukturalnych, tak aby nowe gry były bardziej różnorodne i nie kopiowały pomiędzy sobą mechanik.

Zobacz: Ubisoft planuje wprowadzić więcej fabuły do Rainbow Six Siege

Dyrektorem kreatywnym nadal pozostanie Serge Hascoet, ale zmianie ulegnie całą ekipa podlegająca mu bezpośrednio. W nowym składzie ma znaleźć się siedmiu menedżerów, z których każdy pod swoje władanie dostanie jedną markę. W ten sposób nowe gry mają nabrać unikalnego charakteru. Motorem do działania była słaba sprzedaż The Division 2 oraz porażka Ghost Recon: Breakpoint.

Według VGC pierwsze efekty tych zmian są już widoczne, Ubisoft skasował już jedną grę, a kilka innych ma być przebudowanych. Na finalne efekty będziemy musieli jednak poczekać, deweloper poprzesuwał większość premier na przełom roku.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię