Strona głównaKonsoleXbox Series X jest zbyt mocne dla GTA 4

Xbox Series X jest zbyt mocne dla GTA 4

Posiadacze Xbox Series X skarżą się, że nie mogą ukończyć GTA 4 uruchamianego w ramach kompatybilności wstecznej. Problemem okazuje się zbyt wysoka liczba klatek na sekundę generowana przez konsolę.

Xbox Series X umożliwia uruchomienie gier w ramach kompatybilności wstecznej. Co więcej, konsola Microsoftu oferuje także możliwość grania w 60 fps. To jak się okazuje zabija GTA 4 z powodu braku rejestracji zbyt szybkich ruchów na padzie.

Zobacz: Cyberpunk 2077 oferuje przenoszenie save między generacjami

Problem dotyczy ostatniej misji wchodzącej w skład jednego z dwóch dostępnych zakończeń. Niko musi wskoczyć do helikoptera. Aby to zrobić należy szybko wciskać przycisk A na kontrolerze. Przynajmniej tak było na konsoli Xbox 360, na którym gra działała w 30 fps-ach. W przypadku uruchomienia gry w 60 klatkach gra nie jest w stanie zarejestrować odpowiedniej liczby wciśnięć przycisku.

Rozwiązanie problemu jest dość… hm… osobliwe. autor wpisu na Reddit, który spotkał się z problemem wykorzystać funkcję Copilot łączącą dwa kontrolery w jeden, a w przypadku braku drugiego pada użycia elektrycznej szczoteczki do zębów. Szybkie ruchy główki szczoteczki pozwalały nacisnąć A wymaganą liczbę razy w odpowiednim czasie. Jednak takie rozwiązanie może trwale uszkodzić kontroler.

SERIES X/S GTA IV backwards compatibility flaw. Final mission becomes impossible to complete (1 of 2 endings) as the frame rate is too high (a known issue on PC too) to register enough ‘taps’ of the button A compared to original 360 version at 30 or less FPS. I am fuming lol 17 hours for nothing. from XboxSeriesX

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

SoSlowGamer
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię