Strona głównaGryAktualnościGamingowe podsumowanie tygodnia (31 maja – 6 czerwca 2021)

Gamingowe podsumowanie tygodnia (31 maja – 6 czerwca 2021)

Fanów gier wideo obrzucono informacjami ze wszystkich frontów. Poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące nie tylko Far Cry 6 czy Battlefielda, ale nawet F1 2021. 

Nadchodzące produkcje

Dużo wydarzyło się w gamingowym świecie przez ostatni tydzień. Cały czas dochodzą do nas informacje o Dying Light 2. Tym razem poznaliśmy szczegóły mikropłatności, co-opa i ray tracingu. Coraz więcej wiemy również o Far Cry 6. Chociaż gra nie będzie mieć edytora map, twórcy planują dodatkowo zadbać o wersje na starszą generację. Ubisoft uczy się z doświadczeń CD Projektu i przed premierą chce pokazywać fragmenty rozgrywki z różnych platform.

Far Cry 6

Jak co tydzień, dał o sobie znać Battlefield. Tym razem to świętujące sukces Knockout City EA zabrało głos w sprawie BF-a i ogłosiło oficjalną datę pokazu. Reveal odbędzie się 9 czerwca o 16:00 polskiego czasu. Parę dni później zobaczyliśmy z kolei kilka kolejnych screenów z gry.

F1 2021

Miniony tydzień stał również pod znakiem F1 2021. Po tygodniowych testach wreszcie mogliśmy pochwalić się naszymi pierwszymi wrażeniami z gry. Dodatkowo gracze poznali zmiany, jakie przyniesie tegoroczna odsłona serii i mogli obejrzeć pierwsze gameplaye.

 

Długo wyczekiwane premiery

Początek miesiąca oznacza oczywiście nasze regularne podsumowanie nadchodzących premier. W czerwcu posiadacze PS5 dostaną kolejny tytuł ekskluzywny dla konsoli Sony, a miłośnicy Nintendo Switcha znów będą mieli okazję wrócić do świata Mario.

Już pierwszy tydzień czerwca przyniósł jednak graczom kilka świetnych gier, a w szczególności fanom MMORPG. 2 czerwca światło dzienne ujrzał bowiem zarówno The Burning Crusade, pierwszy dodatek w ramach World of Warcraft Classic, jak i Blackwood, nowy rozdział The Elder Scrolls Online. Członkowie społeczności obu gier spędzili zapewne długi weekend, odkrywając nowe lokacje i farmiąc dungeony.

The Burning Crusade

W przypadku World of Warcraft nie obyło się oczywiście bez problemów. Tym razem dotyczyły one jednak głównie amerykańskich streamerów. Blizzard przez cały wieczór walczył z atakami DDoS, które ostatecznie ustały i pozwoliły większości graczom levelować w spokoju.

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię