Strona głównaKonsoleXbox Anaconda: Wyciekła specyfikacja techniczna. Konsola ma wspierać ray tracing

Xbox Anaconda: Wyciekła specyfikacja techniczna. Konsola ma wspierać ray tracing

Kilka dni temu do sieci wyciekły informacje na temat specyfikacji technicznej developerskiej wersji PlayStation 5. Teraz taki sam los spotkał Devkit Xbox Anaconda, szczegóły poniżej.

Według plotek i zapowiedzi analityków konsole nowej generacji powinniśmy zobaczyć jeszcze w tym roku. Większość stawia, że stanie się to podczas targów E3 2019, a urządzenia trafią na półki sklepowe w przyszłym roku. Od kilku dni w sieci pojawiają się również plotki na temat specyfikacji obu konsol nowej generacji. Jakiś czas temu analityk Wedbush Securities, Michaela Pachtera sugerował, że Xbox Anaconda ma umożliwiać granie w 4K w 240 fps. I wygląda na to, że jest to bardzo możliwe.

Zobacz: Twórcy Project Cars tworzą nową konsolę. Ma być konkurencją dla PlayStation 5 i Xbox Anaconda

Jeden z użytkowników forum ResetEra, który posiada kontakty z pracownikami Microsoftu, podał kilka interesujących informacji na temat następcy Xbox One. Według niego przecieki dotyczące specyfikacji Anacondy częściowo są prawdziwe, co więcej konsola ma wspierać technologię ray tracingu. Jego działanie ma zostać zaprezentowane podczas Game Developers Conference, po którym pierwsze urządzenia trafią w ręce deweloperów.

Poniżej domniemana specyfikacja Xbox Anakonda, jaka została podana przez niezależnych informatorów:

  • Procesor: Custom 8 cores / 16 Threads Zen 2 CPU
  • Grafika: Custom NAVI @12+ teraflops
  • Pamięć: 16GB GDDR6
  • HDD: 1TB NVMe SSD @ 1+GB/s
  • DirectX Raytracing + MS AI

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Sourceresetera
SoSlowGamer
Redaktor, szef działu retro

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię