Acer Polska rozpoczyna akcję edukacyjną, w której zachęca każdego z nas o lepszą przyszłość naszego domu – Ziemi. Dołącz do akcji i zadbaj o bezpieczną przyszłość kolejnych pokoleń ludzkości.
Zdecydowana większość prac naukowych (97%) dotycząca klimatu wskazuje zgodnie, że głównym czynnikiem wpływającym na jego zmianę jest człowiek. Acer Polska rozpoczął akcję informacyjną mającą na celu zwiększenie świadomości klimatycznej.
Jak podkreśla Jeremi Rybak – Marketing Manager w Acer Polska:
Nasza planeta nigdy nie potrzebowała naszej pomocy bardziej niż dziś. Z tego powodu stworzyliśmy akcję “Join the green race”, która ma wymiar motywacyjny i edukacyjny. Jako Acer zielone mamy nie tylko logo, ale i przede wszystkim serce. Dlatego sami wychodzimy naprzeciw wyzwaniom związanym ze zmianą klimatu, ale do wyścigu o lepszą przyszłość chcemy zachęcić naszych klientów, partnerów i konkurencję.
Dołącz to wyścigu!
Poza manifestem w formie spotu, którego głosem jest współpracująca z marką Acer Polska Magdalena Boczarska, firma będzie też stawiać na inne akcje towarzyszące. Treści zachęcające o zwrócenie większej uwagi na środowisko będą udostępniane w ramach kampanii w mediach społecznościowych na profilu marki oraz w ramach współpracy z influencerami.
Acer już biegnie
Acer od lat podejmuje się różnych działań na rzecz Ziemi. Jedną z nich jest najmłodsza linia produktów marki, która miała swój debiut nieco ponad rok temu. To wtedy ogłoszono zapowiedź flagowego modelu Aspire Vero. To laptop którego obudowa jest w 30%, a klawiatura nawet w 50% została wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu.
Aspire Vero to także sprzęt, który posiada specjalne rozwiązania pozwalające na zmniejszenie zużycia energii, a całość została zapakowana w opakowanie w pełni nadające się do ponownego przetworzenia. Laptopy posiadają również bogate wnętrze w postaci procesora Intel Core i5 lub i7, piętnastocalowych ekranów Full HD z technologią IPS oraz wydajnej karty Intel Iris Xe Graphics, która spokojnie pozwoli na uruchomienie mniej wymagających gier.
Firma podejmuje także szereg innych działań na rzecz Ziemi, zarówno na szczeblu lokalnym jak i międzynarodowy. Jedną z największych inicjatyw jest projekt Earthion, który zakłada realizację wielu zadań w trosce o naszą planetę. To między innymi redukcja emitowanego dwutlenku węgla, ograniczenie zużycia energii w produkowanych sprzętach i zaangażowanie dostawców firmy do działań zgodnie z postulatami inicjatywy RE100. Tajwański producent – odpowiadający także za markę Predator – chce, by ciągu najbliższych 3 lat, czyli do 2025 roku, 30% zawartości jego podstawowych produktów stanowiły tworzywa sztuczne.
Na szczeblu lokalnym pracownicy Acer Polska biorą z kolei regularny udział w eko-dyżurach. Firma sfinansowała też pasiekę we Wrocławiu, ławkę solarną w Poznaniu, kosze do wyławiania plastiku z Morza Bałtyckiego, a także pojemniki na elektrośmieci w wybranych miejscach w Polsce