W nocy Valve wprowadziło nową aktualizację dla Counter-Strike: Global Offenisve. To jedna z największych i najważniejszych zmian w ostatnich miesiącach. Zadowoleni będą przede wszystkim przeciwnicy mapy de_nuke, bowiem została ona praktycznie przemodelowana.
Wkrótce miną 2 lata, gdy Nuke został dodany do puli map turniejowych. Stało się to dokładnie w kwietniu 2016 roku. Od tamtego czasu mapa nie cieszyła się wielkim uznaniem wśród profesjonalistów. Według danych HLTV tylko nieco ponad 6 proc. meczów było rozgrywanych na tej mapie. To znak dla Valve, że lokacja wymagała zmian. Te właśnie zostały wprowadzone. Najważniejsze z nich to:
- całkowicie usunięto zewnętrzny „catwalk”,
- usunięto pomocniczy „catwalk” obok silosa,
- zmieniono okna na dachu bomsite’u A,
- dodano osłonę w rogu bombsite’u B,
- usunięto barierki przy wejściu na bombsite B od strony rampy,
- usunięto okno z „kurnika” na bombsite A,
- przesunięto wejście do „kurnika”,
- przesunięto miejsce spawnów dla obu drużyn,
- obrócono kontener na zewnątrz garażu,
- nie da się już wejść po drabinie na górę „A” z kurnika,
- zablokowano „old secret” przy garażu.
Oprócz tego zmian doczekały się również shotguny. Zmieniono w nich rozrzut, co było zapowiadane już w grudniu 2017 roku. Teraz aktualizacja trafiła na oficjalne serwery, więc jest dostępna dla wszystkich graczy.
Pozostałe zmiany to między innymi:
- Dodano tagi Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman, więc twórcy map mogą je teraz oznaczać, jako grywalne w tych trybach,
- Mapy Co-op Strike, Wingman i Flying Scoutsman mogą być uruchamiane z zakładki Warsztat,
- IP serwera nie jest już pokazywane, gdy nie jest to potrzebne,
- Zaktualizowano Cache oraz Shipped to najnowszych wersji,
- Zmiany i poprawki na Canals,
- Nowy efekt i zasięg eksplozji beczek w trybie Co-op,
- Domyślnie wyłączony sv_allowupload. A jeśli funkcja jest włączona, to filtr blokujący szkodliwe pliki został rozszerzony.
Źródło: