Wygląda na to, że Bluepoint przez pewien czas chciał w Demon’s Souls zrobić łatwiejszy tryb dla mniej doświadczonych graczy.
Demon’s Souls to jedna z głośniejszych gier, jaka debiutuje dzisiaj razem z PlayStation 5. Po internecie rozeszły się zdjęcia konsol w towarzystwie pudełkowej wersji produkcji Bluepoint. Jak się jednak okazuje, oryginalnie gra miała wyglądać nieco inaczej.
Zobacz: PlayStation 5 pokonuje Xbox Series X/S w Japonii
W wywiadzie z The Washington Post Gavin Moore z Bluepoint zdradził, że twórcy planowali przez chwilę stworzyć Easy Mode. Ostatecznie ich głównym celem było jednak utrzymanie charakteru i klimatu oryginalnej produkcji. Deweloperzy doszli do wniosku, że nie powinni wprowadzać aż tak dużych zmian.
Społeczność Dark Souls jest oczywiście podzielona w kwestii poziomu trudności. Jedni uważają, że łatwiejszy tryb otworzyłby grę na większą liczbę graczy. Drudzy, podobnie jak Gavin Moore, uważają, że w nowej produkcji nie ma miejsca na tego typu nowości.