Facebook rozpoczyna testy nowej funkcji Oculus Quest. W wirtualnej rzeczywistości będziemy niedługo oglądać reklamy.
Facebook do Oculus Questa przenosi niemalże cały swój system reklam. Podobnie jak na ich stronie, w grach będziemy widzieć personalizowane reklamy w oparciu o nasz profil na Facebooku.
Zobacz: Cyberpunk 2077 wraca do sklepu PlayStation
Pierwsza gra, która zacznie pokazywać reklamy to Blaston, shooter od Resolution Games. Reklamy mają pojawiać się w formie banerów. Interakcja z takim banerem otwiera krótką listę opcji, w tym zapisanie odnośnika lub schowanie reklam od tego, konkretnego sponsora.
Facebook decyzję tłumaczy chęcią stworzenia nowego sposobu dochodu dla swojej platformy oraz deweloperów. Aktualna implementacja reklam może nie być ostateczną wersją tego systemu. Możliwe, że po wysłuchaniu feedbacku od graczy zmienią się niektóre aspekty wyświetlania reklam.