Twórcy Nightingale nie są zadowoleni z efektów pracy. Teraz priorytetem będą poprawki, w pierwszej kolejności będzie to wyeliminowanie problemów technicznych.
W zaledwie kilka dni po premierze Nightingale, twórcy gry zapowiedzieli, że tytuł dostanie tyryb offline. Jednak jak na razie skończyło się na obietnicach. To nie jest jedyny problem debiutanckiej produkcji studia Inflexion Games. Ostatecznie studio opublikowało materiał, w którym dzieli się dość śmiałymi planami rozwoju swojego tytułu.
Jakie są plany rozwoju Nightingale?
W opublikowanym materiale dyrektor generalny studia – Aaryn Flynn informuje, że zespół spędził mnóstwo czasu na analizowaniu opinii graczy, przeglądaniu Discorda oraz oglądaniu transmisji live użytkowników. Na tej postawie zostały wyciągnięte wnioski i zaplanowano kolejne fazy rozwoju gry. Flynn dodał także, że deweloperzy nie są zadowoleni z pewnych rzeczy.
Niezależnie od tego, czy chodzi o rozłączenie z siecią, brakujące ulepszenia jakości życia, które chcemy wprowadzić, czy też inne rzeczy w grze, których brakuje lub są nie tam gdzie powinny, ciężko pracujemy, aby zająć się nimi tu i teraz oraz upewnić się, że uzyskacie najlepsze wrażenia z gry.
Najpoważniejszy problem, czyli rozłączenia z serwerami ma zostać naprawiony już w najbliższej aktualizacji Nightingale. Z materiału dowiadujemy się także jaka będzie częstotliwość aktualizacji. Według Infeloxion Games ekipa chce kupić się na wydawaniu większych aktualizacji, które rozwiążą większą liczbę problemów, zamiast na drobnych, zawierających po kilka poprawek.
Co z nową zawartością do Nightingale
Twórcy nie zapominają jednak o przygotowaniu nowej zawartości. Jednak priorytetem jest przygotowanie aktualizacji poprawiającej błędy. Dopiero potem będzie można myśleć nad wprowadzaniem nowych funkcjonalności.
Nightingale trafiło na PC w ramach wczesnego dostępu. Gra dostępna jest wyłącznie na PC. Czas trwania wczesnego dostępu zaplanowany jest na około 9 do 12 miesięcy, jednak może on ulec zmianie. Deweloperzy nie chcą trzymać się sztywno czasu i skupić się na dostarczeniu graczom wysokiej jakości produkcji a nie na czas.