Strona głównaWiadomościSprawdziliśmy nowe sprzęty HyperX - klawiatury Alloy oraz słuchawki Cloud

Sprawdziliśmy nowe sprzęty HyperX – klawiatury Alloy oraz słuchawki Cloud

W trakcie targów Poznań Gamer Arena 2017 mieliśmy okazję odwiedzić stanowisko firmy HyperX, na którym zobaczyliśmy nowe sprzęty – klawiatury oraz słuchawki. Trzeba przyznać, że urządzenia robią wrażenie.

Mieliśmy okazję chwilę potestować przede wszystkim nowe klawiatury HyperX Alloy Elite oraz HyperX FPS Pro. Szczególnie dobre wrażenie zrobiła na nas ta druga, która ma klasyczną budowę TKL, czyli jest pozbawiona sekcji numerycznej. Można powiedzieć, że to po prostu skórcona klawiatura Alloy FPS. Urządzenie jest bardzo solidnie wykonane, a graczy powinny ucieszyć liniowe przełączniki Cherry MX Red. Firma była pewna, że klawiatura zainteresuje głównie hardcore’owych graczy, których jest zaledwie 5 procent, ale zapytań jest tak dużo, że najprawdopodobniej zmieni się nieco polityka sprzedaży. Klawiatura ma być dostępna w dużych sklepach elektronicznych, a nie tylko przez Internet.

Bardzo dobre wrażenie zrobiły na nas też słuchawki HyperX Cloud Alpha. Firma zachowała poprzednią stylistykę serii, dzięki czemu mają między innymi aluminiowy pałąk. Producent chwalił głównie innowacyjną technologię dual chamber, która polega na zastosowaniu dodatkowej komory akustycznej. Do podobnych wynalazków często podchodzimy ze sporym dystansem, ale dźwięk zrobił na nas bardzo dobre wrażenie. Słuchawki odznaczały się przede wszystkim bardzo dobrym, głębokim i czystym basem, co jest rzadko spotykane w podobnych konstrukcjach. Jednocześnie bardzo dobrze słyszalne były toni wysokie, które są niezwykle ważne dla graczy. Bez nich trudno byłoby usłyszeć np. kroki przeciwnika w CS:GO.

[you tube=d2Vuz8xLIPY]

Sami ze zniecierpliwieniem czekamy na możliwość przetestowania nowych sprzętów, ale ich premiera przewidziana jest na CES 2017. Na styczniowej konferencji mamy zobaczyć aż 15 nowych sprzętów. Przedstawiciele HyperX Polska zdradzili nam, że marka zamierza konsekwentnie zdobywać rynek akcesoriów gamingowych. Jeśli będą to robić tak, jak do tej pory, to mają sporą szansę na sukces.

Źródło:

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię