EA kilka tygodni po premierze UFC 4 dodało do gry reklamy zasłaniające ekran podczas powtórek. Wywołało to spore niezadowolenie graczy. Teraz firma zmieniła zdanie.
Wygląda na to, że EA testuje jak daleko może się posunąć w próbach wydojenia większej kasy z jednej produkcji. Raz są to mikrotransakcje, tym razem były to reklamy w UFC 4, które pojawiały się podczas powtórek, kompletnie zasłaniając widok graczowi.
Nic dziwnego, że gracze zdenerwowali się na taki obrót spraw i głośno pokazywali swoje niezadowolenie. Teraz dobry wujek EA wspaniałomyślnie usuwa reklamy. Jeden z przedstawicieli firmy oznajmił:
Z Waszych opinii wynika, że włączenie reklam podczas powtórek nie jest mile widziane. Reklamy zostały wyłączone przez zespół i przepraszamy za zakłócenia w rozgrywce, których mogliście doświadczyć.
Zdajemy sobie sprawę, że należało o tym Was poinformować z wyprzedzeniem i było to naszym zadaniem. Chcemy mieć pewność, że nasi gracze mają jak najlepsze wrażenia z gry EA SPORTS UFC 4, więc implementacja reklam w ReplAy i overlay nie pojawi się ponownie w przyszłości. Dziękujemy za dalsze opinie na temat gry.
Zobacz: HenryG, legenda esportowego komentarza, kończy karierę
Jak widać, warto głośno mówić o tym co nie podoba nam się w grach. Całe szczęście, że EA bierze to sobie do serca. Tylko dlaczego cały czas mam wrażenie, że są to testy tego jak daleko można przesunąć granicę, takie gotowanie żaby. Obym się mylił.