Wygląda na to, że Massive Entertainment właśnie wpakowało się w kolejny bałagan.
Tym razem potencjalny problem jest związany z premierą Dark Hours, pierwszego, ośmioosobowego Raidu w The Division 2. Premiera była przesuwana, gracze czekali na kolejny content, ale wreszcie dostali konkretną datę. Raid wystartuje już jutro o godzinie 18:00.
Zobacz: Nadchodzi serwer testowy do The Division 2
Niestety, jeżeli do tej pory nie znaleźliście sobie siedmiu kolegów, którzy będą chętni spróbować swoich sił w nowej aktywności, najwyraźniej obejdziecie się smakiem. Jak donosi na Twitterze Alexandre Guenounou, który w Massive pracuje w dziale marketingu, Raid będzie pozbawiony jakichkolwiek form matchmakingu.
No there is no matchmaking, you have to team up through clan lists, their friends lists or by inviting other players in the game social spaces before you launch the raid
— Alexandre Guenounou (@Alex_Gnn) May 14, 2019
Tak, dobrze się domyślacie. Gracze nie są zadowoleni.
Massive, no matchmaking for the raid is a huge mistake from thedivision
Jest jeszcze jeden problem. Brak matchmakingu w Raidzie to po prostu jedna, głupia decyzja albo kolejny efekt wyścigu Massive z deadline’ami. Kłóci się to jednak również z tym, co było graczom obiecywane jeszcze miesiąc przed premierą gry.
Check out more on the online experience and anti-cheat in #TheDivision2! pic.twitter.com/PqZwoXXyLy
— The Division 2 (@TheDivisionGame) February 15, 2019
W prawym dolnym rogu grafiki wrzuconej na Twittera The Division 15 lutego widać fragment mówiący o matchmakingu dostępnym dla każdej aktywności w grze, niezależnie od poziomu trudności. Biorąc pod uwagę zaprojektowanie całej reszty The Division 2, brak możliwości szukania towarzystwa online akurat w przypadku Raidu byłby mocno niezrozumiały.
Możliwe, że niedługo dostaniemy jednak jeszcze kilka słów od Massive w tym temacie. Kilka godzin po wybuchu nowej afery Alexandre wrzucił kolejny post na Twittera, zapowiadając oświadczenie dotyczące matchmakingu.
About the matchmaking topic for #TheDivision2 Raid: give me a bit of time to circle back with the @UbiMassive team and we'll get you a full overview and explanation.
— Alexandre Guenounou (@Alex_Gnn) May 14, 2019