Strona głównaGry128 tick, cheaterzy i Panorama UI - deweloper CS:GO odpowiadał na pytania...

128 tick, cheaterzy i Panorama UI – deweloper CS:GO odpowiadał na pytania graczy

Wczoraj na Twitterze odbyła się sekcja AMA z Johnem McDonaldem – jednym z pracowników Valve odpowiedzialnych za Counter-Strike’a. Gracze z całego świata mogli zadawać mu pytania na temat gry. Oto kilka z najciekawszych.

Najciekawsze pytania i odpowiedzi zostały zebrane przez użytkownika Reddita o nicku MJuniorDC9. Można z nich dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy na temat dalszych planów Valve i wielu problemów, z którymi muszą sobie radzić.

Głupie pytanie – czy serwery z tickratem 128 są zbyt drogie?

To nie jest głupie pytanie. To prośba, którą często widzimy. Problemem jest to, że wielu graczy zostałoby pokrzywdzonych po wprowadzeniu tickrate’u 128, ponieważ nie byliby w stanie nadążyć. Prawie połowa graczy gra na komputerach i internecie, które nie są zbyt szybkie. Musielibyśmy dzielić graczy, co przełożyłoby się na dłuższe szukanie meczów. Ale może warto to zrobić.

Kiedy pojawi się Panorama UI? Może dostać konkretną datę? Mówiliście, że pojawi się w 2017 roku i nic z tego nie wyszło.

Mówiliśmy, że to nasz główny cel w 2017 roku i tak było. Nie podam dokładnej daty, ponieważ w przypadku niepowodzenia rozzłościłoby to wiele osób. Panorama UI cały czas jest dla nasz ważne i cały czas jest naszym głównym celem. Zostanie wydana jak będzie gotowa.

Planujecie zrobić coś z byłymi zawodnikami iBuyPower?

Nasza opinia na ten temat nie uległa zmianie. Przepraszam. Wiem, że jest ona sprzeczna z opinią społeczności.

Może stworzylibyście jakiś system odwoławczy, aby był otwarty dialog z profesjonalistami. Wielu z nich dostało VAC Bana gdy byli bardzo młodzi i nawet nie rozumieli konsekwencji swoich czynów.

Nie. Oszukiwanie nie jest ok i skaza na tych zawodnikach wpłynęłaby na całą scenę.

Czy Panorama UI wyeliminuje błąd, przez który spadała płynność po wciśnięciu klawisza ESC?

Nie mówcie nikomu, że to powiedziałem, ale jak najbardziej tak.

Ile osób pracuje w grupie zajmującej się CS:GO? Jakie są plany na 2018 rok?

Jest nas ok 35 osób. Trudno mówić o planach. Mamy pewien pomysł, gdzie podążać w tym roku, ale za rogiem może czyhać coś nowego, co może wszystko pokrzyżować.

Czemu niektórzy trafiają w meczach na osoby z dużymi różnicami w rangach?

Jeśli ktoś gra poza szczytem, w mało popularnych regionach i na mało popularnych mapach, to musimy jakoś dobrać mu zawodników do meczu. Poza tym jeśli ktoś ma wysoki ranking zaufania, to jest on ważniejszy niż podobne umiejętności.

Jaka jest twoja ulubiona rzecz, nad którą pracowałeś w Valve?

VACnet okazał się niesamowicie satysfakcjonujący. To prawdopodobnie moja ulubiona rzecz.

Czy zmaksymalizowanie gry w pełnym ekranie to problem komputera? Czasami zajmuje to dobre 15-20 sekund.

Nie jest to problem, z którym możemy wiele zrobić. Jeśli będziesz grać w oknie, to problem powinien zniknąć.

Jak bardzo wspierać serwisy pokroju ESEA lub FACEIT? Czy jest między wami jakaś komunikacja, aby aktualizacje gry przebiegały sprawnie?

Myślę, że to super, że powstały zewnętrzne firmy, które skupiają się na dostarczeniu naszym wspólnym odbiorcom zróżnicowanego doświadczenia. Jeśli pojawi się coś, co mogłoby wpłynąć na ich usługi, to na pewno damy im znać wcześniej.

Źródło: Reddit

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię