Strona głównaWiadomościAsus nadaje grze charakteru dzięki monitorowi ROG Swift PG27VQ

Asus nadaje grze charakteru dzięki monitorowi ROG Swift PG27VQ

Ma styl i jakość obrazu godne olimpijskich monitorów. Z prędkością 165 Hz odświeża rozgrywkę, której bez przerwy towarzyszy G-Sync i podświetlenie RGB.

Stajnie Asusa pełne są niesfornych urządzeń. Najbardziej rozbrykane są monitory, które karmić należy wyłącznie dobrymi gierkami. A te z kolei uwielbiają być wyświetlane na dużych ekranach wyposażonych w najnowszą technologię obrazu. 

Na ROG-atym ranczo nie brakuje 27” o wysokiej klasie jakości. W ich szeregach galopuje zakrzywiony (1800R) model Swift PG27VQ o właściwościach wyróżniających go na tle rozświetlonej konkurencji. Panel gamingowego monitora podkuto matrycą TN o natywnej rozdzielczości 2560×1440 pikseli. Przejrzystość wizji zapewni 400 nitów i kontrast jasności na poziomie 1000:1.

Asus poleca Swift PG27VQ przede wszystkim osobom zwracającym dużą uwagę na szybkość odświeżania i systemy technologiczne zabezpieczające obraz przed rozdarciami. W tym przypadku mamy do czynienia ze 165 Hz odświeżaniem i asystującym mu G-Sync z ULMB poprawiającym ostrość wyrenderowanych gier. Podczas rozgrywki będą nie tylko ostre jak żyleta, ale również szybkie niczym błyskawica, bowiem producent uzbroił matryce w opóźnienie 1 ms.

Ponadto wyświetlacz brata się z Nvidia 3D Vision, więc mając na podorędziu dodatkowe okulary możliwe jest obejrzenie filmu lub gry w symulowanym trójwymiarze.  

Cechą szczególną monitora jest podświetlenie RGB wydobywające się z tylnej części obudowy i podstawy nogi. Można je personalizować, dobierając pod siebie paletę ulubionych odcieni. Aby napawać się wszelkimi dobrodziejstwami Swift PG27VQ wymagane będzie tylko odpowiednie sparowanie z kartą graficzną za pomocą HDMI 1.4 lub DisplayPort 1.2, którym akompaniują 2x USB 3.0 hub i gniazdo na słuchawki.

Monitor krąży już po rodzimym rynku z ceną około 3700 złotych.

Źródło:

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Grzegorz Rosa
Redaktor, szef działów gry i audio

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię