Kiedy kilka kilka tygodni temu polską branżę obiegła informacja o potencjalnym zamknięciu CD-Action, większość branży była w szoku. Nie mniejszy szok powinna wywołać wiadomość o nowym właścicielu marki.
Ratunek dla CD-Action przyszedł z bardzo nieoczekiwanej strony. W czerwcu prawa do marki wykupiła firma Fantasyexpo, do tej pory kojarzona przede wszystkim z turniejami esportowymi, takimi jak Polska Liga Esportowa, oraz działaniami w branży influencerskiej. Oznacza to ni mniej, ni więcej tylko dalsze wydawanie kultowego czasopisma, które na polskim rynku działa od 24 lat.
Jednak to nie wszystko. Okazuje się, że Fantasyexpo planuje stworzyć pod marką CD-Action zupełnie nowy portal, który ma zawierać zarówno artykuły jak i materiały wideo. Powstała nawet zapowiedź kampanii dedykowanej powstaniu nowego portalu. Można ją znaleźć na portalu Beesfund.com, gdzie mogą się zgłaszać potencjalni inwestorzy nowego projektu.
Jak myślicie, czy połączenie sił CD-Action i Fantasyexpo będzie drogą do sukcesu?