Reklama dźwignią handlu, a tym co zawsze się dobrze sprzedawało był seks oraz przemoc. Z tego samego założenia wyszli chińscy spece od marketingu wykorzystując do reklamowania CS:GO skąpo ubrane modeli z wymalowanymi na skórze motywami z broni.
Swego czasu, opiekę wydawniczą nad CS:GO w Chinach objęła firma Perfect World. Chcąc przyciągnąć graczy do nieznanej wtedy jeszcze na tamtym rynku produkcji wydawca skorzystał ze starej zasady. Najlepiej sprzedaje się przemoc i golizna.
Zobacz: Ubisoft przeprasza za video promujące Assassin’s Creed
Przeprowadzona w 2017 roku sesja zdjęciowa z udziałem modelek nadal krąży po sieci. Żebyście nie musieli daleko szukać prawie wszystko jest poniżej. Z niektórymi, musicie jednak poradzić sobie sami.
Wygląda na to, że nietypowa jak na gry wideo, kampania przyniosła pozytywny efekt, o grze zrobiło się głośno. Dzisiaj już nikt nie zdecydowałby się na taką formę promocji.