Rozmowy pomiędzy postaciami w Cyberpunk 2077 będą jednym z ważniejszych elementów rozgrywki. Według Marcina Blachy z CD Projekt, aby zapisać wszystkie wypowiedziane kwestie potrzeba dwóch grubych tomów książek. W grze ma być więcej rozmów niż było w Wiedźminie 3.
Gracze z niecierpliwością czekają na premierę Cyberpunk 2077, która zaplanowana jest na kwiecień przyszłego roku. Na szczęście co jakiś czas do sieci trafiają kolejne informacje na temat jego temat. Tym razem Marcin Blacha z CD Projekt podczas wywiadu dla INNPoland zdradził, że lista dialogowa Cyberpunk 2077 zapełniłaby dwa grube tomy książek.
Zobacz: Cyberpunk 2077 – długość gry i inne nowe szczegóły
Komentarze reżyserskie zajmują drugie tyle, a kolejne cztery tomy byłby potrzebne do pomieszczenia niewykorzystanych materiałów. Jak mówi Blacha jest to jednak i tak tylko część dokumentacji jaka powstała podczas prac nad fabułą gry.
Oczywiście ilość nie znaczy jakość, jednak w przypadku gier spod znaku CDP powinniśmy być spokojni. Studio pokazało klasę w Wiedźminie 3. Jednak jak zapewnia Blacha, Cyberpunk 2077 to nie Wiedźmin w przyszłości. Sama historia ma być znacznie większa i bardziej obszerna, jednak główny wątek fabularny będzie krótszy od tego z trzeciego Wiedźmina.
Zobacz: Czy Half-Life: Alyx zagrozi Cyberpunk 2077?
Jeżeli jednak myślicie, że dwa tomy to dużo to wspomnę tylko o Planscape Torment, który miał 800 000 słów dialogów i zajmowały ponad trzy tysiące stron maszynopisu.
Z perspektywy twórcy, Cyberpunk 2077 to opowieść o bohaterach postawionych w opozycji do świata, a świat jest jednym z bohaterów i dla mnie to znacznie szersza skala niż opowieści o małych ludzkich dramatach przedstawione w Wiedźminach.
Blacha zapewnij jednocześnie, że ekipa dokłada wszelkich starań, aby fabuła Cyberpunk 2077 stała na najwyższym poziomie. On sam również nad tym pracuje. Zespół obecnie skupia się na tym, aby fabuła była spójna i składała się w całość. Pomaga w tym właśnie obszerna dokumentacja.
Zespół deweloperski musi pracować w pełnym skupieniu, cały świat graczy ma bardzo duże oczekiwania pod względem Cyberpunk 2077. CD Projekt nie może pozwolić sobie na żadne wtopy w temacie. Premiera gry już 16 kwietnia na PC, Xbox One oraz PS4.
lel to jest rpg, rpgi na tym polegaja, duzo dialogów interakcji itp trzeba sie wczuć w to, to nie jest gra, omijanie tekstow i scenek, to bezsens. To esencja tej gry.
i to niestety jest najwieksza wada tej gry, powinna byc opcja w ustawieniach gry pomiń wszystkie dialogi bo to jest masakra, czasami trezba klikac pomiń przez kilka minut, to jest dramat ,zabija przyjemnosc gry, gra bije na glowe produkcje tj GTAV czy Watchdogs Legion niestety brak opcji hurtowego pomijania dialogow to duzy blad bo bardzo zniecheca do dalszej gry