Advertisement
Strona głównaGryAktualnościCyberpunk 2077 - długość gry i inne nowe szczegóły

Cyberpunk 2077 – długość gry i inne nowe szczegóły

Forum Reddit po raz kolejny jest nieocenionym źródłem informacji i przecieków na temat wyczekiwanych gier. Tym razem chodzi o Cyberpunka 2077, a informacje pochodzą z sesji Q&A, która odbyła się na wspomnianym forum.

Jeśli zastanawiacie się jak długi będzie Cyberpunk – odpowiedź brzmi: nieco krótszy niż Wiedźmin 3: Dziki Gon. “Nieco krótszy” to dość szerokie pojęcie, bo wykonując wszystkie misje poboczne można było tam spędzić nawet 100 godzin. Ale i tak wydaje się, że nie będzie na co narzekać jeśli chodzi o długość nowej gry Polaków. Zaoferuje nam ona możliwość przechodzenia na kilka różnych sposobów, co pokazano na kilku dotychczasowych zwiastunach. Poza tym, Cyberpunk 2077 będzie “wyposażony” w tak popularny ostatnio “endgame”, czyli aktywności, które będzie można wykonywać nawet po ukończeniu wątku fabularnego.

Ciekawe mają być także same zadania poboczne – mają nie tylko “oddzielać się” od głównej osi gry, ale też same być podzielone na osobne misje, a jednocześnie łączyć się w różny sposób. Mają też wpływać – na siebie oraz na główną fabułę. Przy okazji zdradzono, że pamiętne “We have a city to burn” z trailera nie jest tylko przenośnią – naprawdę będzie to można zrealizować w jakiś sposób. Lokacje mają być dostępne dla gracza niezależnie od tego w jaki sposób gra – od tej reguły będą tylko nieliczne wyjątki. 

Gra zaoferuje graczom pełny cykl dnia i nocy oraz różne opcje pogodowe. Cykl dnia i nocy będzie miał konkretny wpływ na rozgrywkę – na przykład nocą ulice będą nieco bardziej wyludnione – pogoda natomiast ma być po prostu efektowna.

Zobacz: Na Instagramie dostępne są filtry z Cyberpunk 2077!

Twórcy Cyberpunka mają zamiar podrasować zachowanie NPC-ów, którzy będą w stanie się na przykład zniecierpliwić, jeśli za długo będziemy wybierać kolejne opcje dialogowe. Czasem zareagują komentarzem, czasem w inny sposób. Jak łatwo się domyślić – także lokalna policja Night City będzie reagować adekwatnie do naszych poczynań

Co do opcji personalizacji postaci, to oprócz tych, które będą dotyczyć bezpośrednio nas, będzie również można modyfikować wygląd naszego mieszkania. Prawdopodobne (aczkolwiek jeszcze nie potwierdzone) jest posiadanie cyber-pupila.

Z tego wszystkiego wyłania się obraz jednej z najbogatszych i najdokładniej zrobionych gier w ostatnich latach. Czy tak będzie? Przekonamy się za kilka miesięcy. A czy jest coś, co Wy chcielibyście umieścić w grze?

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Zbigniew Pławecki
Redaktor, specjalista ds. esportu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię