Zwykle tytuły jak powyższego newsa są lekkim clickbaitem. Tym razem mamy podstawy by naprawdę sądzić, że o Cyberpunk 2077 mówią wszyscy.
Jak podaje na swoim koncie na Twitterze Michał Sadowski, założyciel firmy Brand24, monitorującej zasięgi i “sławę” marek w Social Media, od wczoraj o Cyberpunku 2077 w internecie mówi się więcej i częściej niż o największych markach. Konkretnie – wypada lepiej niż 91% marek na świecie:
Rozmach! Zasięg dyskusji o @CyberpunkGame za ost. 30 dni przekroczył 1.1 miliarda Internautów! To poziom normalnie zarezerwowany wyłącznie dla dużych wydarzeń jak start misji załogowej. Wg metryk Brand24, rozpoznawalność tej marki jest aktualnie wyższa niż 91% marek na Świecie! pic.twitter.com/KA7OnRumd0
— Michal Sadowski (@sadek) December 8, 2020
O tym, że mamy do czynienia z czymś wielkim, mogliśmy się przekonać już wczoraj, gdy w chwilę po pojawieniu się pierwszych recenzji gry polskiego studia, obciążenia nie wytrzymały serwery największych serwisów o grach w Polsce i na świecie. Padła nawet strona Metacritic, która uśrednia i agreguje oceny z recenzji. Dzisiejsze zasięgi dyskusji o Cyberpunku dowodzą tylko, że mamy do czynienia z premierą gry, jakiej jeszcze nie było. A to dopiero początek, bo przecież póki co grali jedynie recenzenci – prawdziwy szum zacznie się w czwartek…