Twórcy Diablo 2 Resurrected myślą właśnie nad tym, jak wykorzystać możliwości kontrolera od PS5 w swojej nowej grze.
Chociaż w kontekście DualSense mówi się ostatnio głównie o jego niewielkiej żywotności, wciąż u podstaw jest to bardzo udany kontroler. Regularnie widzieliśmy deweloperów wspominających imponujące możliwości nowego pada w porównaniu do DS4. Dołączyli do nich niedawno twórcy Diablo 2 Resurrected.
Zobacz: Minecrat – gracz stworzył seryjny dynamit do kopania długich tuneli
Podczas jednego z Q&A dotyczącego gry Robert Gallerani i Maxine Virtue poświęcili kilka słów konsolowej wersji gry. Zaadresowali temat DualSense’a i powiedzieli, że szukają sposobu na wykorzystanie w Diablo nowego systemu rumble, haptic feedback.
Przyznali również, że wersja konsolowa stawia przed nimi kilka innych wyzwań. W oryginale sporo umiejętności było bowiem uzależnionych od kursora, którego nie znajdziemy na PS4 czy PS5. Blizzard pracuje więc nad tym, żeby skille pokroju teleporta Sorceress uczynić równie użytecznymi i intuicyjnymi na konsolach.