Po tym jak najnowsza gra studia DICE – Star Wars: Battlefront II została dosłownie zmiażdżona w niemal każdym możliwym miejscu internetu – głównie w serwisie Reddit – twórcy zabrali się za jej łatanie. Najpierw wycofano się (niestety, tylko chwilowo) z nieszczęsnego systemu mikrotransakcji, a teraz pojawił się update, który ma ułatwić graczom robienie postępów w grze bez płacenia.
Przede wszystkim teraz zawodnicy po rozgrywkach mają dostawać większą liczbę kredytów. Poza tym dodatkowo premiowani mają być najlepsi zawodnicy danej rundy – brak takiego systemu wynagradzania za osiągnięcia był jednym z najczęściej zgłaszanych problemów w drugiej części SW: Battlefront. Zwiększony został także dzienny limit możliwych do zdobycia w grze (w trybie arcade) kredytów i to aż trzykrotnie – z 500 do 1500. Oprócz tego tryb arcade ma dostać nową, nieokreśloną jeszcze bliżej zawartość.
Gracze, którzy będą wykazywali się regularnością w codziennym logowaniu się w grze otrzymają większą liczbę skrzynek z częściami do craftowania. I to właśnie ta zmiana – jeśli będzie działać prawidłowo – może się okazać kluczowa w naprawieniu marnej atmosfery jaka wytworzyła się wokół gry. Bo to właśnie o crafting opiera się system tworzenia i upgrade’owania Gwiezdnych Kart, które są bonusami do zdolności, broni i wyposażenia posiadanych przez postaci w trakcie potyczek. Według zapowiedzi DICE w kolejnych tygodniach ma się pojawić więcej aktualizacji do ekonomii i systemu awansowania w grze.
Źródło: IGN