Techland ostro pracuje nad dopracowaniem Dying Light 2. Jak się okazuje posiadacze konsol Xbox Series X oraz PC będą mogli wycisnąć z gry ponad 60 fps. Jednak na PS5 to już się nie uda.
Dying Light 2 będzie oferował dwa tryby pracy na konsolach nowej generacji. Jeden umożliwi grę w 4K i skupi się na zaawansowanych efektach graficznych. Z kolei drugi pozwoli na rozgrywkę w ponad 60 klatkach na sekundę dzięki wsparciu technologii VRR. Piotr Pawlaczyk Lead Level Designer w rozmowie z portalem mp1st powiedział:
Dla tych, którzy tak jak Ty cenią sobie płynną rozgrywkę, przygotowaliśmy Tryb Wydajności, który skupia się na wysokiej liczbie klatek na sekundę (60FPS + opcjonalnie z VRR), dzięki czemu doświadczenie szybkich elementów rozgrywki, takich jak bieg czy walka, jest jeszcze bardziej płynne.
Oznacza to, że gra będzie mogła wycisnąć z konsoli więcej niż 60 klatek, oczywiście gdy będzie ku temu sposobność. PS5 nie wspiera VRR, więc posiadacze tej konsoli na razie będą musieli obejść się smakiem, chociaż jest szansa. Wsparcie dla VRR ma przyjść wraz z kolejną aktualizacją oprogramowania, która według plotek ma trafić na konsole pod koniec rku.