Electronic Arts zaczyna kombinować. Wydawca rozważa zrezygnowanie z nazwy „FIFA”.
FIFA 22 ma się bardzo dobrze. Pierwszy weekend zebrał przed monitorami ponad 9 milionów graczy, którzy stworzyli 7,6 miliona składów w Ultimate Team i rozegrali 460 milionów meczów.
Zobacz: Ghost Recon Frontline – battle royale w wydaniu Ubisoftu
W swojej informacji prasowej EA chciało jednak nie tylko pochwalić się wynikami nowej odsłony, ale również porozmawiać o przyszłości. W 2013 EA podpisało umowę z FIFA, który dobiega końca w przyszłym roku. Teraz wydawca rozważa więc zrezygnowanie z przedłużenia umowy i rebranding swojej serii.
Timing jest oczywiście bardzo zastanawiający. Raptem kilka dni temu dokładnie to samo zrobiło Konami, pokazując światu swój eFootball 2022. Recenzje są tragiczne i grę szybko spisano na straty, ale nie ma to raczej związku z samą nazwą.
Jest również szansa, że EA próbuje po prostu obniżyć cenę przedłużenia umowy, sugerując inne wyjście z sytuacji.