Dziś w końcu mieliśmy okazję obejrzeć jedną z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. W ramach State of Play pokazano spory fragment Ghost of Tsushima.
Studio Sucker Punch przygotowało omównienie najważniejszych elementów nadchodzącego Ghost of Tsushima. Zaprezentowano elementy walki, skradania, eksploracji świata oraz dopasowania postaci. Ciekawym, nowym elementem jest ten ostatni, który pozwala – w zależności od posiadanych elementów wyposażenia – zmienić styl gry na bardziej nastawiony na walkę lub skrytobójstwa.
Gameplay Ghost of Tsushima:
Równie ciekawym elementem może być “wiatr” pomagający nam w eksploracji i wskazujący kierunek, w którym należy się udać. Ważne elementy wokół nas będziemy też musieli dostrzegać sami, kierując się na przykład dymem z kominów. Bardzo efektownie zapowiada się również tryb fotograficzny, który pozwoli tworzyć nie tylko własne zdjęcia z gry, ale też krótkie filmy.
Zobacz: Premiery gier – maj 2019
Premierę gry na PlayStation 4 zapowiedziano na 17 lipca. Jak Wam się podoba gameplay?