Moderzy znowu zadziwiają – tym razem zaprzągnęli do pracy sztuczną inteligencję, która pokazała jak mogłoby wyglądać GTA San Andreas, gdyby wyszło dzisiaj.
GTA to bardzo wdzięczny temat dla twórców modów. Jeden z nich, kryjący się pod pseudonimem Inverno_Nuclear przeskalował wszystkie tekstury, jakie znajdują się w GTA: San Andreas do rozdzielczości 4K. Zrobił to z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, co pozwoliło znacząco podnieść jakość finalnego efektu.
Zobacz: Dom Trevora z GTA V odtworzony w The Sims 4
AI pozwoliło między innymi “wyłapać” brakujące piksele i uzupełnić je. Zadanie to było o tyle trudne, że GTA San Andreas jest tytułem z 2005 roku, kiedy grafika w grach wyglądała kompletnie inaczej. Poniżej kilka screenów przedstawiających jak wygląda modyfikacja.
Mod można pobrać z serwisu ModDB – tak jak wspomniałem, jest to wersja w 100% kompletna i zawierająca wszystkie tekstury gry.
Co sądzicie o takich pomysłach na upiększanie gier?