Asymetryczny, multiplayerowy horror Hunt: Showdown otrzymał aktualizację do wersji 1.4. Znalazły się w niej zmiany w systemie obrażeń i kilka nowych broni.
Nowy system obrażeń dotyka sposobu w jaki działają one wraz z upływem czasu. Oparzenia i krwawienia mają trzy różne etapy, a każdy zabiera więcej zdrowia i wymaga więcej czasu do wygojenia. Słabsi przeciwnicy będą zadawać mniej tego rodzaju obrażeń, ale mocniejsi – aż do 50% więcej.
Zobacz: Najlepsze gry z gatunku survival
Zmieniono także sposób działania trucizny. Trwa ono do 20 sekund, a nie przez stały czas, jak poprzednio. Czas jej działania zależy od różnych czynników, takich jak to jak długo gracz był wystawiony na jej działanie i moc źródła. Chodziło o to, by wyzwolić u graczy więcej kreatywności co do sposobów wykorzystania trucizny. Przy okazji do gry wprowadzono nowy typ broni – miny z trucizną. Znajdziecie je w odpowiedniej sekcji drzewka technologii, a ich działanie polega na uwolnieniu porcji szkodliwej substancji, jeśli przeciwnik znajdzie się zbyt blisko.
Wśród nowych umiejętności, dostępnych w Hunt: Showdown, znalazła się Serpent, która pozwala im wchodzić w interakcję z niektórymi zadaniami na odległość. Dzięki temu gracze nie będą aż tak bardzo narażeni na ataki.
Na koniec wspomnieć należy o nowych broniach, którymi są Caldwell Uppercut, Martini Henry IC1 Riposte, Winfield M1873 Talon i Caldwell Rival 78. Gra wprowadza też nowego, legendarnego myśliwego – Felisa.