Bardzo udany miesiąc w wykonaniu popularnego BR-a.
Kolejny miesiąc, kolejne raport finansowe. Według danych z Superdata w zeszłym miesiącu z sukcesu na rynku battle royale mógł cieszyć się wyłącznie PUBG.
Zobacz: PUBG pozwoli graczom Xboxa i PS4 grać w jednym party
Styczeń generalnie nie należał do najlepszych miesięcy, zarówno na rynku premium, jak i free to play. Cyfrowa sprzedaż spadła ze względu na brak większych premier, a w dół poleciały również łączne zarobki. Mocno przyczynia się do tego konsekwentny spadek Fortnite’a, dla którego styczeń był najgorszym miesiącem od listopada 2017.
Apex doczekał się delikatnego, 12-procentowego wzrostu w liczbie aktywnych użytkowników na konsolach, ale to PUBG odczuł konkretne konsekwencje swoich działań. Mimo społeczności narzekających na stan gry, premiera szóstego sezonu zwiększyła dochody z battle royale’a aż o 512% w porównaniu do grudnia.