Społeczność PlayerUnknown’s Battlegrounds wciąż rośnie. Popularny battle royale przekroczył niedawno barierę 70 milionów sprzedanych gier.
Chociaż przez większość fanów Warzone i Fortnite PUBG uważany jest za martwą grę, liczby malują nieco inny obraz. Jeden z prekursorów gatunku battle royale utrzymuje się wśród trzech najpopularniejszych tytułów na Steamie. Teraz z kolei twórcy pochwalili się łączną sprzedażą 70 milionów kopii.
Zobacz: Fortnite – powstała alternatywna wersja trailera Sezonu 3
Ostatni raz o tego typu wynikach PUBG słyszeliśmy w czerwcu 2018, kiedy sprzedaż wynosiła 50 milionów. Po dwóch latach i premierach na PS4 oraz Google Stadia, w świat poszło kolejne 20 milionów sztuk.
Bardzo możliwe, że niedługo zobaczymy kolejny skok w sprzedaży. Już 22 lipca rozpoczyna się bowiem ósmy sezon. Głównym bohaterem następnej aktualizacji będzie Sanhok, najmniejsza i najbardziej dynamiczna mapa popularnego battle royale. Deweloperzy odświeżyli znacząco większość lokacji, zmienili nieco styl mapy i razem z nowym sezonem przedstawią gotowy produkt swoim fanom.