Organizatorzy The Game Awards 2021 pochwalili się, że ostatnie wydarzenie oglądało jednocześnie 85 milionów widzów. Oznacza to 2% wzrost popularności imprezy w stosunku do poprzedniego roku.
Co ciekawe The Game Awards osiągnęło dwucyfrowy wzrost popularności w Chinach w porównaniu w poprzednim rokiem. Na YouTube obejrzano łącznie 1,75 miliona godzin imprezy (samo wydarzenie trwało 3 godziny). Dodatkowo na temat imprezy napisano 1,6 miliona tweedów. Z kolei w głosowaniach wzięło udział o 27% graczy więcej niż wcześniej. Łącznie zagłosowało 23,2 miliona osób. Wydarzenie od swojego debiutu w 2014 roku staje się coraz bardziej popularne i przyciąga coraz większą widownię.
Zobacz: Moderzy Cyberpunk 2077 stworzyli metro
Program tegorocznego The Game Awards był chwalony zarówno rzez widzów jak i krytyków. Znalazły się jednak głosy krytyki zarzucające wyczerpującą długość wydarzenia oraz niejasne podejście do oceny tego co się dzieje w branży gier w ostatnim czasie.
Thank you for watching and supporting #TheGameAwards
This year's show delivered a record 85 million livestreams across more than 30 platforms, as well as record social and voting engagement. pic.twitter.com/zsvgwpSD83
— The Game Awards (@thegameawards) December 20, 2021