Brendan „PlayerUnknown” Greene – twórca PUBG jakiś czas temu założył nowe studio w Amsterdamie. Zapowiedział, że będzie zajmował się technologią generowania ogromnych światów. Teraz pokazuje efekty swojej pracy.
PlayerUnknown opublikował na Twitterze krótki materiał, który przedstawia system generowania ogromnych terenów praktycznie w czasie rzeczywistym. Pokazany fragment ma 64 kilometry kwadratowe.
Zobacz: Xbox wypuści linię lakierów do paznokci w kolorach padów
Today I want to share a proof-of-concept tech demo from early last year.
This gave me the confidence to think about planet-sized worlds and the possibilities they could afford players.
If you want to help us make these worlds, we are hiring!https://t.co/MUO49PS2KG pic.twitter.com/wDef2Jz34T
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) January 17, 2022
Mapa Skyrim, dla porównania, to zaledwie 39 kilometrów kwadratowych. Jak na razie na materiale jest tylko lat, ale biorąc pod uwagę, że jest to początek prac to, kolejne prezentacje mogą spowodować opad szczęki.
Jak napisał Greene nowy system dodaje mu pewności siebie, by pracować na tworzeniu światów wielkości planet. To z pewnością pomogłoby twórcom w tworzeniu gigantycznych gier.
Obecnie studio poszukuje kolejnych pracowników.