W nocy Valve udostępniło kolejną aktualizację do gry Counter-Strike: Global Offensive. Tym razem zmiany są ciekawe, bo dodają aż dwie nowe mapy do matchmakingu, przy okazji wprowadzając na nich sporo zmian.
Pełna lista zmian prezentuje się następująco:
[MAPY]
- Zoo i Abbey dostępne są od teraz w matchmakingu
[ZOO]
- aktualizacja wizualna, aby mapa pasowała do aktualnych standardów,
- jednostki SWAT zastąpiono FBI,
- zredukowano liczbę zakamarków i miejsc na B,
- usunięto efekt blasku z uchwytów ściennych, by lepiej współpracowały ze smokami,
- z wnętrza dolnego mida usunięto liście dla poprawy widoczność,
- podniesiono sufit w łączniku między spawnem terro i midem,
- przesunięto huśtawkę z opony,
- zwiększono rozdzielczość infografiki,
- usunięto nieboszczyka ze spawnu terro,
- zablokowano kolizje na niektórych liściach,
- naprawiono niewielkie, wizualne błędy.
[ABBEY]
- nowy skybox pozwala na rzucanie granatów z okolic rzeki, bombsite’u A i prawej alejki,
- w bibliotece zmieniono model okna na szerszy,
- w niektórych miejscach zablokowano możliwość skanowania,
- optymalizacja
- usunięto miejsca, w których mogła utknąć bomba,
- dodano kolizje w modelach okna,
- zredukowano rozmiar clip brushes w niektórych miejscach,
- dodano brakujące elementy,
- naprawiono błędy,
- nowy model 3D skyboxa,
- usunięto niewielką górę,
- dodano więcej kolorów na mapie,
- dodano budynek na midzie.
[VERTIGO]
- drzwi na B od strony CT zostały dwukrotnie poszerzone,
- poprawiono model kolizji dużych jednostek HVAC,
- zablokowano widoczność pod jednostkami HVAC,
- poprawiono ustawienie schodów prowadzących do bombsite’u B,
- zablokowano możliwość patrzenia ze spawna terro na catwalk B,
- dodano rekwizyty niedaleko schodów, by zminimalizować obrażenia od upadku,
- zmieniono wygląd bombsite’u B,
- poprawiono światło.
[MISC]
- wyeliminowano problemy z integracją gry wynikające ze zbyt długich nazw map w workshopie
- naprawiono tłumaczenie gry w niektórych językach.