W nocy Valve wypuściło kolejną aktualizację CS:GO, która powinna rozwiązać jeden z podstawowych problemów w grze – lagujących przeciwników.
Jest wiele rzeczy, które denerwują w Counter-Strike: Global Offensive. Jedną z nich są lagujący przeciwnicy. Przez słabe połączenie z Internetem czasami można zyskać, a nie stracić. Przeskakujący na mapie rywale są często niemożliwi do trafienia, a sami mogą nas dość łatwo wyeliminować. Ale z tym już koniec. Właśnie wprowadzona aktualizacja rozwiązuje ten problem.
Aktualizacja CS:GO lista zmian:
[NETWORKING]- Dodaliśmy na serwerach analizę ruchu sieciowego do każdego klienta.
- Dodaliśmy nowe ustawienie serwera „net_chan_limit_msec”, które pozwala na ograniczenie czasu, jaki serwer ma przeznaczyć na procesowanie pakietów wysyłanych przez klientów na każdy tick. Jeśli ktoś nie spełni tych wymagań, to automatycznie zostanie wyrzucony z serwera.
- Dodaliśmy nowe ustawienie „net_chan_stats_dump”, które włącza zrzuty statystyk każdego kanału, gdy ten zostanie zamknięty. Statystyki obejmują wiadomości, przepustowość i czas przetwarzania przez procesor.