Strona głównaGryAktualnościAktualizacja CS:GO – zmienione menu kupowania broni i naszywki dla operatorów

Aktualizacja CS:GO – zmienione menu kupowania broni i naszywki dla operatorów

Minionej nocy Valve wprowadziło kolejną aktualizację do gry Counter-Strike: Global Offensive. Lista zmian jest długa, ale zdecydowanie najważniejsze dotyczą zaktualizowanego menu kupowania broni oraz możliwość nakładania naszywek na operatorów.

Aktualizacja CS:GO – pełna lista zmian

[AGENCI]

  • Przedstawiamy naszywki – nowy przedmiot kosmetyczny, który może być nakładany na posiadanych agentach. Raz nałożony może zostać zdjęty, ale znika wtedy z ekwipunku.
  • Dodano możliwość ustawienia losowej skórki do operatora.

[INTERFEJS]

  • Dodano wizerunek operatora do menu zakupów
  • Dodano ikony przedmiotów do menu zakupów
  • Otwarcie menu zakupów sprawi, że kursor automatycznie zostanie umieszczony po środku koła zakupów
  • Dodano możliwość zmiany symbolu waluty w tłumaczeniach gry
  • Dodano nowy edytor celownika z podglądem na żywo
  • Dodano możliwość łatwego udostępniania i importowania celowników za pomocą kodu

[MAPY]

Breach:

  • Usunięto miejsce blokowania się bomby na środku
  • Naprawiono niedziałającą blokadę mapy na długiej na A w trybie Wingman
  • Poprawiono schody na środku
  • Wprowadzono niewielkie zmiany wizualne
  • Zablokowano możliwość przechodzenia broni przez drzwi przy oknie na A
  • Gracze i bomba już nie mogą znaleźć się na samej górze znaku na długiej na A
  • Poprawiono clipping w różnych miejscach na mapie

Studio:

  • Poprawiono geometrię i poruszanie się przy bombsicie A
  • Usunięto niegrywalną część nad bombsitem B
  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie otrzymywali obrażeń od wybuchu bomby
  • Poprawiono clipping na całej mapie
  • Naprawiono miejsca blokowania się bomby
  • Naprawiono błąd, który pozwalał wyboostować się poza mapę
  • Poprawiono widoczność na uliczkach CT i Terro
  • Dodano na mapie informacje z nazwami bombsite’ów

[RÓŻNE]

  • Przyspieszenie w trakcie kucania z AWP jest teraz stałe i nie zwiększa się po oddaniu strzału
  • Zwiększono limit wyświetlanych klatek na sekundę w trybie turniejowym do 400 dla lepszego wsparcia monitorów z wysokim odświeżaniem
  • Usunięto błąd silnika renderującego powodującego wyłączenie się gry

Bądź na bieżąco

Obserwuj GamingSociety.pl w Google News.

Damian Jaroszewski
Damian Jaroszewski
Redaktor prowadzący, szef działów esport i hardware

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Treść komentarza
Wpisz swoje imię