Pierwszy feedback po zakończonej alfie ujrzał światło dzienne.
Debiut Modern Warfare mamy już za sobą. Posiadacze PlayStation 4 mieli okazję przez cały weekend testować Gunfight, nowy tryb 2v2. Chociaż rządził się on własnymi prawami i nie prezentował nadchodzącego Call of Duty w pełni okazałości, Infinity Ward już teraz przedstawiło listę swoich priorytetów przed wyjściem bety.
Zobacz: Nowy gameplay Modern Warfare prezentuje kolejne tryby gry
Wśród najczęściej poruszanych tematów podczas minionego weekendu były dźwięki. Odgłosy kroków wydawały się wielu graczom zbyt ciche i ciężkie do zidentyfikowania. Ma to ulec zmianie w kolejnych testach, które ruszają już 12 września na PlayStation 4 i tydzień później na Xbox One oraz PC.
Niektórzy, sugerując się informacjami o cross-playu, postanowili do swoich konsol podpiąć również myszkę i klawiaturę. Gra oczywiście inny sprzęt wykrywała, jednak nie oferowała zbyt wielu ekskluzywnych dla tego typu peryferiów ustawień. Można oczywiście zrzucić to na fakt, że alfa była dostępna wyłącznie na PlayStation 4, jednak i w tym przypadku Infinity Ward zaadresowało problem. Opcji będzie więcej.
Do kolejnych otwartych testów zostały nam nieco ponad dwa tygodnie. Wtedy powinniśmy wiedzieć więcej. Grywalny powinien być już nie tylko Gunfight, a Modern Warfare zobaczymy również w akcji na PC.